|
| Kommentar Fra : CarstenGP |
Dato : 10-09-04 03:02 |
| | |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 10-09-04 06:59 |
| | |
| Kommentar Fra : jysch |
Dato : 10-09-04 09:44 |
|
Hej!
Tak for henvisningerne, det er jo hvad loven siger - men hvordan foregår det i praksis?
Jeg bestiller og betaler med mit visakort beløbet og hvad så?
Jysch
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 10-09-04 10:07 |
|
I praksis som hvilken anden handel som helst.
Levringsaftale og betaling fremgår vel af sælgers
betingelser.
| |
| Kommentar Fra : CarstenGP |
Dato : 10-09-04 13:19 |
|
Der er ek eksempel et stykke nede på denne side:
http://www.erhverv.toldskat.dk/display.asp?mode=2&o_id=137519&ov_id=74752
Citat fra samme side:
Citat Inden De bestiller varer, bør De derfor kontakte et toldcenter, der vejledende kan orientere om den toldsats, der gælder for den vare, De påtænker at købe. |
Citat Told, moms og evt. punktafgifter skal være betalt, inden De får varen udleveret fra Post Danmark A/S, kurerpostfirma e.l. |
Som jeg læser det, skal du selv sørge for at finde ud af, om der er betalt de afgifter der skal betales.
Om ikke andet, så kontakt told/skat... de sidder der for det samme...
| |
| Godkendelse af svar Fra : jysch |
Dato : 19-12-04 19:04 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|