|
| Accepteret svar Fra : BjarneD | Modtaget 150 point Dato : 04-08-04 20:39 |
|
Jeg syntes at du skal afinstallere alle også Java 2 Runtime enviroment og efter genstart kan du så installere Java 2 igen.
Jeg ved ikke om det har den store betydning om du fjerner og sætter på igen, men min erfaring siger mig at du undgår evt. problemer ved at gøre det grundigt.
Link til Java2 hvis du skulle have mistet din download: http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 04-08-04 21:24 |
|
Langsomt reagerende mus kan skyldes flere ting :
1.) Et program 'spiser' flere ressourcer end godt er. (Kunne være tegn på virus/spy-/ad-/malware.)
2.) Din harddisk er fragmenteret. (Defragmenter den.)
3.) Din registreringsdatabase er inkonsistent. (Ryd op med et af disse progammer : http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html Selv bruger jeg : http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html )
4.) Der er en hardwarekonkflikt. (Tjek i Kontrolpanel->System->Enhedhåndtering.)
5.) Musens markøhastighed er sat for lavt (Kontrolpanel->Mus vælg fanen ; Bevægelse)
6.) Softwarekonflikt (Følg BjarneD's råd, samt tjek hvilke programmer du har til at køre i Start : Vælg Start->Kør... og skriv ; msconfig ..og tryk [Ok]. Se om der er 'dubletter' og fjern disse)
</MOLOKYLE>
| |
| Kommentar Fra : sniperdk |
Dato : 04-08-04 21:33 |
|
Hmmm... Jeg gjorde som BjarneD sagde. Afinstallerede alt java, øjeblikkelig en forbedring!!, installerede igen, problemet som før..... Altså er det Java, der driller.
molokyle, det er ikke selve hastigheden på musen der er problemet. Curseren flytter sig øjeblikkeligt, men når jeg standser over et link, så er det som om den lige skal bruge 1 sekund på at opdage at det er et link...
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 04-08-04 21:41 |
|
Så prøv at fjerne den igen og installer i stedet denne: http://www.testby.dk/msjavx86.exe
Det er den gamle Microsoftudgave af virtuel java, som de ikke længere må levere og supporte efter en monopoldom.
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 04-08-04 21:59 |
|
Du kunne jo prøve i browserens menu at vælge :
Funktioner->Internetindstillinger, vælg fanen ; Avanceret og [Gendan standarder] .
I fanen Generelt samme sted vælger du [Slet cookies...], [Slet filer...] (flueben ved : Slet alt offlineindhold), samt [Ryd oversigten] og [Ok].
Luk dit browservindue og start op igen. Dette kunne hjælpe
</MOLOKYLE>
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 04-08-04 22:16 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : sniperdk |
Dato : 22-11-05 02:12 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|