|
|
Først og fremmest skal du lige fortælle om det er Outlook eller Outlook Express, du har det ene i overskriften, og det andet i selve spørgsmålet, og proceduren er jo forskellig fra det ene til det andet
| |
| Accepteret svar Fra : jakjoe | Modtaget 30 point Dato : 04-07-04 13:07 |
|
Klik på filer>mappe>ny !!
Flyt dine mails til den mappe du nu har oprettet !!
mvh
jakjoe
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 04-07-04 13:08 |
|
Hvis du højreklikker på Lokale mapper i OE kan du oprette nye mapper og endda undermapper hvis du vil.
Højreklikker du på en mail kan du vælge at flytte den til Lokale mapper og undermapper og du kan endda i den proces oprette nye mapper under det punkt du vælger.
| |
|
Eller vis mappelisten, højreklik på eksempelvis indbakke, og vælg punktet ny mappe, derefter navngiver du den som du nu vil, og så kan du fra listen med dine email trække dem direkte over i den nye mappe med musen
| |
| Godkendelse af svar Fra : kettedk |
Dato : 04-07-04 13:09 |
|
Tak for svaret jakjoe. Nu kan jeg endelig få orden i mine mails.
/Kettedk
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|