/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
Hjælp!!min suzuki k50 drunker!
Fra : mikkelgj1
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 28-04-04 17:21

ja, som der står drukner den.. den kan klare 50m også går den ud.. hvis det er noget med min dyse så forklar mig venlist hvor den er og hvordan den skal stå M.V.H. Mikkel

 
 
Kommentar
Fra : pallenoc


Dato : 28-04-04 17:29

Det lyder nu mere til at det er din svømmer som kan være "punkteret"?! Flyder der benzin ud af din karb. eller er den tør?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : mikkelgj1


Dato : 28-04-04 17:30

nej den drypper ikke hvis det er det du mener..

Kommentar
Fra : pallenoc


Dato : 28-04-04 17:33

Du er sikker på den drukner...er tændrøret vådt når du kigger efter den er stoppet? Og hvordan ser tændrøret ellers ud?

Kommentar
Fra : pallebhansen


Dato : 28-04-04 17:34

Det er noget usædvanligt, at den så kan starte, for der efter at drukne, de fleste drukner, og vil ikke starte.
Du skal være sikker på at den virkelig er druknet, det ser du ved at tændrøret er vådt, og du kan lugte benzin op af tændrørshullet.
Det ville være ærgelig hvis vi kommer med en hel masse råd, og så tilsidst viser det sig at det i stedet var fordi den ikke fik benzin.
Hvis det sidste er tilfældet vil den starte med det samme, hvis du giver den en snaps (2 fingerbøl benzin ned gennem karburator eller gennem tændrørshullet) Hvis den så starter for at dø ud igen, så ved vi at der er tale om benzinmangel, som kommer fra feks. stoppet strålespids.
Når den dør, har du så set om der er gnist på tændrøret når det ligger mod stel?, for hvis gnisten pludselig standser, så virker det jo som om den drukner, da den under fart, stadig suger benzin/luft ind.
For så har du en tændingsfejl eller tændrørs eller tændrørshættefejl.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1


Dato : 28-04-04 17:39

jamen der er gnist, og der kommer også benzin.. faktisk massere af benzin.. den drypper bare ikke med den..

Kommentar
Fra : pallenoc


Dato : 28-04-04 17:46

Hvordan konstaterer du at der "kommer masser af benzin"?

Kommentar
Fra : mikkelgj1


Dato : 28-04-04 17:55

jamen slangen ned til kaburatoren er HELT fyldt...

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 60 point
Dato : 28-04-04 18:09

Ja det er selvfølgelig en betingelse at der er benzin ned til karb'en, men det er også en betingelse at det kommer videre derfra!!! Hvis tændrøret ikke er vådt når den "drukner" er jeg også mest "stemt for" (som men navnebror) at det ikke er for meget benzin som er årsagen, snarere tværtimod! Gør som Palle B. siger: undersøg om der er benzindampe/lugt fra forbrændingskammeret når den stopper!

Kommentar
Fra : pallenoc


Dato : 28-04-04 20:53

Har du fået styr på dit problem?

Mvh
Palle jensen

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1


Dato : 28-04-04 22:07

Tak for svaret pallenoc.
                        

Kommentar
Fra : pallenoc


Dato : 28-04-04 22:23

Det glæder mig at du fik løst problemet...ellers skriver du blot igen. Tak for din accept!!!

Mvh
Palle Jensen

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste