|
|
Uha den er ikke sjov.
Men det må jo være afsenderen af pakken der har ansvaret og dermen også den ricici der er forbundet med at sende varen. At afsenderen er så uansvarlig at sende en pakke uden at få en kvittering således at den kan spores.
Jeg mener dog altid at Postdanmark skal erstatte en del at det bortkomne men kun op til en vist beløb - resten må stå for sælgerens regning.
/TC
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 23-02-04 15:50 |
|
Hvis sælger kan bevise at du har bedt om at få det tilsendt med post er han uden skyld.
Hvis ikke er det sælgers ansvar.
Så hvem kan bevise hvad.
| |
|
Tak for hurtige svar,
köber har ikke bedt om at få tilsendt varen. Og sälger har heller ikke noget skriftligt "bevis" på at köber skulle have bedt om dette - hvilket han så heller ikke har. Derimod har köber bevis for at han har indleveret kameraet, men ikke fået det retur.
PostDanmark har indvilliget i at erstatte 500,- men det hjälper jo ikke meget når kameraet koster 5000,- og min kammerat selvfölgelig står og mangler dette.
| |
|
Ja og med beviste for indleveringen i hånden må sælger jo skulle erstatter det manglende.......
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 23-02-04 16:00 |
|
Har lige haft en sag af samme slags vedr. en mobiltelefon der forsvandt.
Telefonen er afsendt fra sælger men aldrig modtaget af mig.
Jeg fik en ny telefon fra firmaet og resten må sælger og posten slås om det er modtager uvedkommende.
Så i skal ikke diskutere med PostDanmark.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Kongelunden |
Dato : 23-02-04 16:00 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 23-02-04 16:02 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|