|
| Office 2000 Fra : giraffenshale | Vist : 406 gange 20 point Dato : 24-01-04 22:58 |
|
Når jeg kopier en tekst på internettet, og indsætter den i word er teksten i "celler", jeg er ved at blive sindssyg kan bare ik få de skide "celler" væk... Nogen der ved hvordan man gør??
| |
|
Det kommer an på hvordan du markerer den tekst du vil kopiere.
Hvis du blot klikker på "marker alt" vil den automatisk tage de tekstbokse med som hjemmesiden indeholder, hvis du istedet bruger musen til at trække hen over den tekst du vil kopiere burde der ikke kommer disse celler med
| |
| Kommentar Fra : JohnRN |
Dato : 24-01-04 23:23 |
|
Marker den tekst du vil kopier. Tast CRTL C. Gå til WORD til indsættelsespunktet og tast CRTL V.
Herefter vil den kopierede tekst blive sat ind i WORD.
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 25-01-04 00:26 |
|
Et godt trick hvis du vil rense en kopieret tekst for formateringer er, først sætter du den ind i Windows Notepad, der efter markerer du teksten og kopierer den der fra så er det ren tekst, som du selv kan formatere.
Mvh.
Bjarne
| |
|
JohnRN
Har prøvet virker ikke!
| |
|
Tak for svaret Better_Performance.
havde den mest enklte og nemme løsning! tahakker
| |
| Kommentar Fra : secret |
Dato : 26-01-04 09:57 |
|
Du skal bare markere sleve teksten, d.v.s. kun trække musen fra den første bogstav - til og med den sidste punktum, ikke længere, så kommer rammer / celler ikke med.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|