/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Påmindelse i Outlook 2000 kalenderen
Fra : abelspendabel
Vist : 519 gange
150 point
Dato : 15-01-04 09:44

Hej vil spørge om følgende:

Jeg registrerer min ferie i outlook kalenderen, lad os sige 14 dage i træk er jeg registreret som holdene ferie. Når jeg kommer tilbage fra ferie får jeg 14 pop up reminders om at jeg skulle have haft holdt ferie. Dette ønsker jeg ikke! Derfor: kan disse reminders slås fra ved en enkelt aftale, såsom f.eks. ferie. At jeg har ferie skal stadigvæk fremgå af kalenderen således mine kolleger kan se det, men jeg vil ikke have påmindelser om det hver dag under hele ferie perioden, hvor jeg alligevel ikke er der.

 
 
Kommentar
Fra : jipsen


Dato : 15-01-04 09:49

Sagtens.

Når du opretter din aftale fjerner du "fluebenet" under påmindelser fra.

Jipsen

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 160 point
Dato : 15-01-04 10:20

Hej

For mig så lyder det som om du opretter 14 aftaler i Outlook om din ferie.

Hvis du kun opretter en "aftale", så får du kun en påmindelse. Dette kan du gøre både ved at vælge "ny aftale" og "ny aftale - hele dagen", så skal du bare fortælle start og slut dato.

I min Outlook, så kommer der kun en påmindelse.

Hilsen

Leo


www.erhvervsbogforing.dk

Godkendelse af svar
Fra : abelspendabel


Dato : 20-01-04 09:28

Tak for svaret Leo.pedersen.
                        

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste