|
| Printproblem p.g.a. NetItNow Fra : jonnaogbenny | Vist : 270 gange 100 point Dato : 03-01-04 15:23 |
|
Jeg kører windows 98 og har installeret lotus-pakken, hvori der findes et lille dødirriterende printprogram, der hedder NetItNow - til brug ved print til hjemmesider.
Mit problem er, at min maskine automatisk vælger at printe til dette program istedet for den printer jeg har installeret (Canon 4400).
Jeg har snart forsøgt alt - jeg har fjernet programmet NetItNow ved at vælge det via start-programmer og herefter trykke delete - alligevel er der tilsyneladende et eller andet sted angivet, at det er dette program, der skal bruges ved print.
Jeg har fjernet alle printere via kontrolpanelet og geninstalleret min Canon printer - også uden held.
Hvor i alverden kan jeg fjerne dette printervalg?
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 03-01-04 15:28 |
|
Har du tjekket din printers status?
Start menu, Indstillinger, Printere.
Hvis du højreklikker på din Canon Printer skulle du kunne vælge Benyt som Standard Printer.
Dette burde kunne gøre det. ellers kom igen
Hilsen
Bjarne
| |
|
Tak for den hurtige reaktion.
Det er imidlertid en af de mange ting jeg allerede har prøvet.
Min Canon er automatisk markeret som standard printer og der er heller ikke flere printere på printeroversigten.
Engang var NetItNow også på oversigten over printere, men jeg fjernede den derfra (vist nok ved at delete den i stedet for at afinstallere - det er måske grunden til fejlen).
| |
| Accepteret svar Fra : BjarneD | Modtaget 110 point Dato : 03-01-04 15:43 |
|
Jeg har på et tidspunkt stiftet bekendskab med en ældre version af Lotus pakken og den fravalgte jeg på grund af den kraftige styring som programmet har på mange funktioner, og problemet burde kunne læses i en opsætning inde i programmet, men klog af skade vil jeg foreslå at du sikrer dine dolkumenter og lignende og derefter afinstallerer Lotus pakken igen, husk genstart bagefter, og når du så geninstallerer skal du læse grundigt på alle de valg du får så burde du kunne undgå det lille irriterende printerprogram.
Held og lykke
Bjarne
| |
|
Tak for svaret BjarneD.
Jeg har fået samme melding fra mine IT-folk på mit arbejde, men da jeg ikke selv har installationscd´en håbede jeg på en anden løsning.
Jeg er nok nødt til at få fat på den.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|