/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft excel
Fra : popper
Vist : 663 gange
50 point
Dato : 12-11-03 13:34

I forbindelse med udarbejdelse af vagt plan på mit arbejde, efterlyser jeg, hvordan man kan skrive i to linjer, i en celle. Forstået på den måde at dage og antal vagter er opdelt i kasser i hele ugen. Håber at mit spørgsmål er til at forstå.

 
 
Kommentar
Fra : urban


Dato : 12-11-03 13:43

Det lyder som om du heller skulle bruge Word, og så lavet et skema der, for jeg mener bestemt ikke det kan lade sig gøre, at skrive flere linier i en celle i Excell...

Mvh
Urban

Kommentar
Fra : moest


Dato : 12-11-03 13:46

Brug Alt-enter i en celle eller tekstombrydning (celle formatering justerings-fanen)
Husk en ting !! Hvis du skal bruge cellen til at regne med må der kun stå tal (mellemrum og punktum er tekst

Accepteret svar
Fra : moest

Modtaget 60 point
Dato : 12-11-03 13:54

en lille tilføjelse er at du også selv kan bestemme om teksten skal være i bunden, toppen, midten eller jævnt fordelt (celle formatering justerings-fanen)

Godkendelse af svar
Fra : popper


Dato : 12-11-03 14:16

Tak for svaret moest.
                        

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste