Er det kun mig der aldrig bliver kontaktet af Tele2adsl ????
Jeg har skrevet følgende mail til tele2 d. 8-8-03:
Til: info@tele2adsl.dk
cc:
Vedrørende: Opkobling til 38321***
Til den det måtte vedrøre !
Jeg har nu for lang tid siden anmodet om, at få oprettet en ADSL linie hos Tele2. Jeg må da ærligt indrømme, at jeg er blevet meget i tvivl om det er jeres form for service jeg ønsker. For Tele2 mangler da i den grad, at holde deres " kommende " kunder informeret.
I var hurtige til, at komme med jeres billige tilbud, men siden da har man jo intet hørt fra jer. Når man så kontakter jer, så kan INGEN svare på ens spørgsmål. Spørgsmålet er bare om, man virkelig ønsker denne ringe service! Godt nok er det billigt, men hvis kvaliteten er i samme stil, så ser det da ikke lovende ud.
Jeg synes, at det er meget sørgeligt, at I ødelægger jeres egne chancer for, at stoppe TDC i, at være så dominerende på markedet.
Allerede nu finder der mange fora, hvor Tele2 ikke får den bedste omtale. På
www.kandu.dk burde diverse leder måske tage et smut forbi for, at se hvorledes standarden hos Tele2 bliver diskuteret.
Det kan jo kun være et spørgsmål om tid før, at medierne finder dette som en god historie.
Mvh.
Jan Lundov Fauerby
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeg har aldrig modtaget så meget som en mail fra dem!!!!
Når jeg så skriver, at jeg gerne vil opsige mit " kommende " adsl så koster det mig 500 kr !!!!
Jamen helt ærligt - Er jeg den eneste der er villig til at bringe dette selskab i medierne ??? DR må da være villige til at få sådanne en lækkerbidsken...
Det er surt, at de ødelægger det sådan for dem selv !