Du har en fin hjemmeside, - dog er det lidt dumt, at du ikke har
en E-mail adresse der kan skrives til, uden at en potetiel kunde er nødsaget til på forhånd at oplyse diverse om sig selv.
For det andet, er vi desværre endnu ikke så langt, at der er ret mange der ser hjemmesiderne.
Min erfaring er stadig den gamle:
Aflever så mange visitkort som muligt, når du lige er her og der.
Når du holder ind på en lidt større parkeringsplads, - har du en stak pjecer i handskerummet, - som du lynhurtigt finder frem, og løber til samtlige vinduesviskere med.
Hæng opslag op i diverse supermarkeder, - på kundeopslagstavlerne.
Sæt reklamer på alle dine biler, - også de private og svigerforældres og venner og bekendtes.
Send pjecer med et salgsbrev til udvalgte, du gerne vil have som kunder, - boligselskaber, banker. - forsikringsselskaber, - ejendomsmæglere o.m. andre firmaer - hvor du synes det er værd at komme ind.
Måske skulle du kigge lidt på dine priser, - det kunne jo være at de var lidt for høje, i forhold til hvad eventuelle konkurrenter tager, i det område du har som udgangspunkt.
Alt hvad du skal bruge af materiale, kan du få lavet i et trykcenter som tager sig af både: Skiltning/bil-dekoration, hjemmesider, frem-stilling af logoer og efterfølgende tryksager / flyveblade og pjecer.
Sørg også for at være med som sponsor i de lokale idrætklubber m.m.
Evt. en avisannonce i lokalavisen, og ikke mindst en annonce i lokaltelefonbogen/vejviseren vil være på sin plads.
Jeg vil tro at du på alt hvad du deler ud af pjecer vil kunne opnå ca. 4-7% respons. På materiale du sender med posten, tror jeg du kan få mellem 5-10% respons.
Jeg håber disse ideer vil være med til, at du kan fortsætte fremover, - og jeg ved det er hårdt benarbejde, og at det koster, - men det er det hele værd.
Held og lykke fra
Ammitz
birgit@kj-offset.dk
www.kj-offset.dk