I det tilfælde ville jeg nok kikke nøje på meddelelsesregler og på organizer
(eller hvad den nu kan hedde på Dansk).
--
mvh
pre
http://home.image.dk/~slavic
"LarsUJ" <LarsUJ.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Os868.9584$Eu2.997576@news010.worldonline.dk...
> Pludselig begynder indkomne mails at blive til påmindelse fra
> kalenderen.
> Foruden at de kommer rigtigt nok ind i Indbakke.
> Da jeg havde behov for at importere fra en .pst fil kom der ligeledes
> påmindelser.
> Temmeligt mange endda, så det vil jeg selvfølgelig gerne undgå.
>
> Er der mon nogen der ved hvad det skyldes?
> og hvordan jeg fjerner det.
>
> Installationen er en NT 4.0 SP6 med Office 97 og Outlook 2000.(på
> mailserver)
>
>
> --
> Leveret af:
>
http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>