|
| Returnering Fra : omahexen | Vist : 771 gange 300 point Dato : 05-05-23 18:24 |
|
Bestilte den 13/4 et stereoanlæg hos Disco World.Efter en kort test,fandt jeg ud af,at det ikke levede op til mine forventninger ,så den 17/4 sendte jeg det retur,hvor jeg betalte portoen.Den 22/4 skrev jeg en mail,for at høre hvor langt de var i sagen.Dagen efter fik jeg en mail,at de ikke havde modtaget noget,igen en mail,hvor jeg skrev pakkenummer m.m.fik en mail,hvor der stod,at de ikke afhenter returvarer fra pakkebokse,de bruger kun GLS,så pakken blev sendt retur til mig,ny mail :vi sender dig en returlabel når du har pakken:den 27/4 skriver jeg ,at jeg har pakken,så de må gerne sende mig en returlabel.Jeg har forsøgt at ringe til dem : vi har ingen ledige medarbejdere,men læg en besked,så ringer vi tilbage:det har jeg så flere gange forsøgt,men uden held,plus at jeg har sendt dem flere mails,ingen reaktion,så hvad gør jeg ?
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|