/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet internet
#NavnPoint
Klaudi 15941
o.v.n. 10991
refi 7735
molokyle 7317
miritdk 6664
Nordsted1 5250
severino 4485
webnoob 3820
tedd 3588
10  stl_s 3378
Får denne besked på min telefon
Fra : jensviggo
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 26-03-19 06:44

flere gange om dagen, hvad har jeg gjort forkert?

https://ibb.co/cLFX7xf

 
 
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-19 08:21

Modtager du mails fra samme udbyder på flere enheder?
Hvis ja, så skal du fjerne den ene enhed og lade den tilbageværende synkronisere en times tid, derefter kan du oprette mail kontoen igen.

Dine 2 enheder som synkronisere den samme mail konto konflikter om en mail, mappe, noget der er slettet, noget du har oprettet på den ene enhed mm.
For at kunne sige præcis hvad der konflikter, skal man have adgang til mail serverens log filer eller få en synk rapport.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo


Dato : 26-03-19 09:26

Tak for svaret webnoob.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste