|
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 04-10-16 10:46 |
| | |
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 05-10-16 15:40 |
|
Når varmelegemet blot holdes undeer vand, kan overfladen kun blive lidt over 100° C.
Men jeg tror ikke på at noget malingsprodukt kan gøre det vandtæt i længden.
Du har Slaglodning vol kunne holde . Araldit måske også.
Næste gang skal du vende varmelegemet rigtigt så det peger nedad i stedet for opad.
| |
|
Tak Transor.
Ja, du havde ret, blot en enkel 60 grade C vask, og limmen havde løsnet sig, så vand i varmelegemet, igen slog HFI relæ.
Jeg kigger forbi mit autoværksted i morgen, de har måske et produkt, hvis ikke andet ?
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 06-10-16 08:33 |
| | |
|
Tak Mig-selv.
Læser at Vulktape typisk tåler -40 til +90 °C.
eller temp. fra -40 til +145 grader fra http://www.cano.no/
Men hvad gør sæben ved "lim".
Fået anden idé, at svejse staniol (alu folie) på med gasbrænder ?
Smeltepunkt burde enkelt kunne nås med gasbrænder.
Og forventer et forsøg om 1 time
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 06-10-16 12:53 |
| | |
|
Tak for svaret liteon114.
"Nyt varmelegeme. Du får ikke noget til at holde på det varmelegeme."
Måske - men staniol limet med vandglas burde have øget tiden fra start - til HFI relæ slog i forhold til før rep!
Så jeg tror isolering er defekt efter vandindtrængning, således at det er ligegyldig om varmelegeme er tæt nu eller ej!
| |
|
Har købt et nyt varmelement, der burde være 2 cm kortere end gamle, muligvis årsagen til at tromle ramte varmelegeme.
| |
|
Leverandør har holdt mig skadesfri, med hensyn til pris på det forlange varmelegeme, købt på basis af forkert oplysninger på deres hjemmeside.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|