|
| Kommentar Fra : barmanden |
Dato : 27-02-16 17:51 |
| | |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 27-02-16 19:59 |
|
Den søger på hele computeren, når du bruger "luppen" nede til venstre.
| |
|
Min har det ligesådan, den finder ikke noget.
Så kan man rette databasen, et sted i ? kontrolpanel eller sådan et sted, så virker den igen, lige indtil næste opstart ?
VH Palle
| |
|
Rette fejl i Indeksering, tror jeg nok.
Sidder ikke lige nu på Win10
VH Palle
| |
| Godkendelse af svar Fra : Nul7 |
Dato : 02-03-16 14:36 |
| | |
| Kommentar Fra : clou |
Dato : 02-03-16 15:32 |
|
Velbekomme, håber det virker for dig ??
Clou
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|