|
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 27-07-15 14:13 |
|
Svært at sige, men du har jo også muligheden for at skifte til Avast eller Bitdefender som er lige så gode.
Du kan evt. prøve at køre en renseprocedure med IOBIT, den har jeg meget glæde af
http://www.iobit.com/en/advancedsystemcarefree.php
i samme serie findes der også uninstaller og driverbooster som er knaldgode...
| |
|
Jeg ville selv afinstallere AVG fuldstændigt i fejlsikret tilstand og evt. downloade en helt ny og installere den.
| |
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 27-07-15 17:53 |
| | |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 27-07-15 18:23 |
|
Citat AVG User interface (32 bit) dette kan ikke afsluttes |
Lyder mærkeligt, er det fordi AVG opdaterer sig selv, prøv at sæt det til manuel opdatering, og se også efter om programmet scanner som det skal, der er ingen grund til at det scanner hele tiden - virus beskyttelsen er der stadig - men scanner kun nye filer.
Det kan måske også være fordi AVG muligvis scanner en ´enhed´ som du pludselig fjerner/slukker
Citat Nu har jeg imidlertid opdaget at når der er problemer |
Med AVG eller andet?
| |
| Kommentar Fra : Fattig |
Dato : 28-07-15 10:34 |
|
mig-selv
Har nu afinstalleret og derefter geninstalleret AVG, når jeg ser i joblisten kører:
AVG user interface (32-bit)
Det er den der ikke kan afsluttes.
Hvordan sætter jeg den til manuel opdatering?
| |
| Accepteret svar Fra : mig-selv | Modtaget 300 point Dato : 28-07-15 12:39 |
|
Citat Hvordan sætter jeg den til manuel opdatering? |
Åben AVG/ valgmuligheder/ avanceret indstillinger/ planlægning/ programopdateringsplan
Eller blokker AVG med din firewall - det kan også give problemer med cpu.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Fattig |
Dato : 29-07-15 17:15 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|