|
|
Geninstaller skærmdriveren.
| |
|
Det har faktisk været galt siden jeg fik opgraderet mit internet hos telenor i mandags til 30/5 det har lige flimret da jeg gik her ud på kandu.dk
| |
|
Nu har jeg deaktiveret/aktiveret mit skærmkort - ligeledes mit netværkskort, så ser vi...
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 21-04-14 12:19 |
|
Citat kan det være skærmindstillingerne? |
Det kan det sagtens være = fuld knald på skærmacceleration og har du ´ekstra´ kort i pc, så prøv at gendan til standard eller opdater kortet eller bar sæt skærmen i en anden udgang og se om det virker.
Citat jeg har haft et program nede og rydde op i computeren. |
Så findes der i programmet et menu-punkt der hedder GENDAN til tidligere eller fortryd, alt afhængig af hvilket program du har brugt.
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 21-04-14 12:21 |
| | |
|
Øhhhh! En bærbar eller en stationær PC? Lidt mere præcise spørgsmål tak!
| |
|
Citat Nu har jeg deaktiveret/aktiveret mit skærmkort - ligeledes mit netværkskort, så ser vi... |
Det gør hverken fra eller til, Du skal geninstallere driveren.
| |
|
Den flimrer stadig, når jeg går ud på internettet i visse situationer, og min e-mail kommer op negativ, så retter den sig efter et stykke tid.
Telenor som jeg benytter til internettet, har haft store problemer over hele Danmark, så det må være dem, som er skyld i besværlighederne...
| |
|
Det gør jeg så, har ellers virket upåklageligt indtil jeg opgraderede min internetforbindelse....
| |
|
Hvis jeg afinstallere driveren til grafikkortet, får jeg så ikke sort skærm...
| |
| Godkendelse af svar Fra : axelbjarne |
Dato : 26-04-14 12:55 |
|
Tak for svaret Brassovitski. Jeg kunne opdatere driver softwaren, så nu kører det upåklageligt...
mvh.
Axel
| |
|
Super at du fik det til at virke.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|