|
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 29-08-13 10:42 |
|
Opdater Java, og tjek bagefter om Du har tidligere versioner installeret.
| |
|
Jeg har lige opdateret avast i gratis udgave, jeg får så medelelser om at jeg ikke er godt nok sikret,
de vil hele tiden lokke os over på den større udgave hvor man skal betale.
Jeg har ikke probelemer med at se mails, men den er længe om at åbne,
noget jeg tror avast primært er skyld i?
| |
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 29-08-13 15:24 |
|
Det er garanteret ikke Avast der er problemet, jeg har kørt med Avast i maaange år uden problemer af den art.
Prøv evt. at afinstallere Java fuldstændig - brug evt. Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/start_freeware_download.html
Evt. kan du også afinstallere Avast - installer så de respektive programmer igen...
Så er jeg sikker på det kører igen.
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 29-08-13 19:41 |
| | |
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 29-08-13 23:19 |
|
Du må jo ikke have både Microsoft Security Essentials og Avast, de konflikter jo hinanden.
Sagen er nok at du har en masse rod i din harddisk.
Få alle de forskellige versioner renset ud. Kør en tur eller to med http://www.piriform.com/products
Ccleaner og få renset godt ud i registreringsdatabasen inden du igen starter med at installere Java og derefter Avast...
Så skulle du få en god maskine igen.
| |
| Accepteret svar Fra : marken84 | Modtaget 100 point Dato : 29-08-13 23:42 |
|
Citat Jeg har brugt Windovs afinstalering til at fjerne alle programmer inden jeg installerede det fra Microsoft. |
Ja, men det var jo IKKE det jeg skrev...
Mon det var for sjov jeg skrev Revo Uninstaller - nej det var det ikke - den renser nemlig i bund så der ikke ligger alle de små filstumper og laver ballade.
| |
| Godkendelse af svar Fra : bjarnebr |
Dato : 02-09-13 23:01 |
|
Tak for svaret marken84.
Da jeg ikke ønsker at annullere et spørgsmål som flere har forsøgt at svare på får du pointene, selv om det ikke var dit svar der rettede min fejl, men du var den der kom nærmest, jeg skulle nemlig også ind i internetindstillingerne og på fanen "Avanceret" klikke på nulstil, denne oplysning fik jeg fra Nem Id support sekond level.
| |
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 02-09-13 23:30 |
|
Citat Points er heller ikke det væsentlige - det væsentlige er at få delt nogle erfaringer... |
Det kan jeg da kun give poten ret i.
Jeg personligt ser ikke efter hvor mange point der gives, men derimod og de som får et svar slutter spørgsmålene ordentlig af og ikke bare bevist løst annullerer eller lader spørgsmålet annullere.
Godt du fik problemet løst bjarnebr.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|