|
| Accepteret svar Fra : kipros | Modtaget 60 point Dato : 11-09-12 20:45 |
|
Hvilken slags mail-konto er det? Yahoo, Google, Apple, eller noget andet?
Det er nok IMAP-serveren der ikke tillader flytningen, og jeg mener ikke, du kan gøre så meget ved det på din iPad. Bruger du kontoen fra en anden computer? Kan du flytte / slette beskeden der? Hvad med webmail? På iPad kan du vist ikke gøre andet end at deaktivere eller slette kontoen og så slå til / oprette igen.
Med venlig hilsen
Jens Rasmussen
| |
|
Det er en privat mail+ gmail. På datterens er det ikke noget problem. Der er der privat mail gmail og hotmail. Har prøvet at sammenligne, men kan ikke rigtig forstå det.
| |
|
Tak for svaret kipros. Jeg slettede konti, og prøvede forfra. Det hjalp. Så det har sikkert været en indstilling.
| |
| Kommentar Fra : kipros |
Dato : 11-09-12 21:40 |
|
Ak ja, en klassiker: slet op opret igen...
Godt at det hjalp.
Vh Jens
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|