|
| OMNI-page Navigator Fra : werter | Vist : 705 gange 500 point Dato : 05-08-12 17:33 |
|
Jeg har flyttet mit MP Navigator EX -program til en ny computer. Alt virker fint UNDTAGEN OMNIpage,
der hver gang jeg skal bruge det beder om serial number. Da programmet fulgte med købet af printerskanneren har jeg naturligvis serienummeret. Men hvor pokker skal jeg indtaste det?
vl h w
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 06-08-12 12:23 |
| | |
| Kommentar Fra : werter |
Dato : 30-08-12 15:02 |
|
Tak for dit svar du"mig-selv". Desværre har jeg en mac, der ikke har nogen "About" eller noget, der ligner. "Paperport" kender jeg desværre heller ikke.
I linket, du sendte mig var der både en linie til koden, som jeg indtastede og en linie, hvor jeg skulle indtaste "fingerprint", som jeg aldrig har hørt om, og ikke ved hvad er.
Opringning til Canons support har heller ikke kunnet hjælpe, selvom det var dem, der elverede mig OCRprogrammet sammen med printeskanneren…
| |
| Kommentar Fra : netop |
Dato : 30-08-12 15:41 |
|
Citat Jeg har flyttet mit MP Navigator EX -program til en ny computer. |
Ikke fordi jeg har en pind forstand på MAC computere - MEN som jeg læser det, har du "flyttet" programmet over på en anden computer...?
Du kan jo ikke umiddelbart "flytte" et program fra en computer til en anden - det skal da vel geninstalleres på den nye computer for at virke!
OG idet du geniinstallerer dit program, vil den jo også forlange serial nummer!
| |
| Kommentar Fra : werter |
Dato : 30-08-12 16:14 |
|
Tak for svar, netop.
Helt nøjagtigt fik jeg udskiftet min harddisk. Hele den gamle harddisks indhold flyttede jeg til en extern harddisk og så tilbage på den ny, da den var installeret. Alle mine mange mange programmer med koder fungerede upåklageligt. Kun ikke OCR-programmet "Omnipage SE", der ville have koden/serialnummeret igen. Koden havde jeg sevfølgelig, men kunne ikke finde hvor den skulle indtastes.
| |
| Kommentar Fra : poten |
Dato : 30-08-12 16:42 |
|
Kunne det være en mulighed at installere programmet igen?
Jeg tror jeg programmet vil spørge efter de omtalte koder på de rette steder når det bliver nyinstalleret...
Du kan jo evt. flytte den nuværende installation over på den eksterne harddisk.
| |
| Kommentar Fra : werter |
Dato : 31-08-12 09:32 |
|
Tak, pote for tippet.
Men det har jeg prøvet.
Og prøvet igen, hvor jeg forinden har førsøgt bare at slette, alt hvad der hed noget med OmniPage.
Hver gang jeg forsøger at geninstallere OmniPage,
kommer der øjeblikkeligt et vindue, hvor der står, at "OmniPag sluttede uventet".
Og samme billede kommer igen hver gang jeg klikker på "åbn igen".
Koder bliver der ikke spurgt om…
Vl h Werter
| |
| Accepteret svar Fra : poten | Modtaget 500 point Dato : 31-08-12 10:28 |
| | |
| Kommentar Fra : werter |
Dato : 31-08-12 12:42 |
|
Tak for råd og link, pote
Ved ikke om jeg tør så meget på egen hånd, venter lige til jeg får besøg af min søn!
| |
| Godkendelse af svar Fra : werter |
Dato : 03-11-12 11:06 |
|
Tak for din ulejlighed med svaret Pote. Trods alle råd er det dog ikke lykkedes for mig at genopbygge den mistede OCR-funktion. Heller ikke fra Canons Support.
| |
| Kommentar Fra : poten |
Dato : 03-11-12 14:22 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|