|
|
Det skal du da forelægger PAVA, det er jo dem der er skade volder.
Mvh Benjamin
| |
| Kommentar Fra : Cortina01 |
Dato : 19-05-12 18:06 |
|
Du skal rette henvendelse direkte til skadevolderen -- INDEN du selv gør noget andet. Hvis først du selv begynder, vil de sandsynligvis afvise, at det er deres fejl.
Og selvfølgelig skal de ikke rustbeskytte dit bagsæde, der må være sket et eller andet, som ikke burde ske.
| |
| Kommentar Fra : Nul7 |
Dato : 20-05-12 16:41 |
|
Først tak for initiativet at svare på mit spørgsmål.
Jeg er fuldstændig klar over at det er skadevolderen jeg skal rette hendvendelse til.
Mit formål var og er, at jeg kan forelægge vedkommende nogle konkrete ting, som som feks. tager skumgummiet skade, vil det evt. gå i opløsning og smuldre?
Og er det normalt, at alt er klistret til i motorrummet, ledninger o.s.v.?
Gad vide om ikke også bresene har fået en omgang!
| |
| Accepteret svar Fra : Hejdu58 | Modtaget 100 point Dato : 21-05-12 00:49 |
|
Citat Mit formål var og er, at jeg kan forelægge vedkommende nogle konkrete ting, som som feks. tager skumgummiet skade, vil det evt. gå i opløsning og smuldre?
Og er det normalt, at alt er klistret til i motorrummet, ledninger o.s.v.?
Gad vide om ikke også bresene har fået en omgang! |
Det skumgummi bilsæder er lavet kan pava ikke opløse, men der vil / kan være en trals lugt i bilen i lang tid til pava størkner, og på en rigtig varm sommer dag eller godt med varme i bilen vil der være en trals lugt i bilen. Dernæst vil det have været nemmere at fjerne så meget pava som muligt / redde sædet, hvis det var forsøgt at fjerne det mens pava var nyt med kattegrus eller anden olie-sugende produkt.
Hvil ALT er klistret ind i motorrummet har der ikke været dækket ordentlig af, men det skader ikke at der er påva på ledningerne.
Og bremserne, hvis de har fået pava, så havde du opdaget det, for så vil bilen bremse MEGET dårligt. Så bremserne er nok det eneste der har været dækket ordentlig af.
| |
|
Personligt vil jeg aldrig anvende PAVA, da det altid vil løbe. Jeg haft en bil der var PAVA behandlet, selv mange år efter savlede den ned over panelerne, når den stod på parkeringspladsen om sommeren.
Der er nogle der er maget travlt med at sprøjte alt til når de "rustbeskytter" bilen.
Men det giver ingen værdo at alt i f.eks motorrum oversprøjtes med PAVA.
Annerkendte firmaer der laver rustbeskyttelse har sprøjtekort der beskriver bilens svage punkter.
Når jeg læser dine indlæg bliver ieg meget i tvivl om, om dem der har behandlet din bil har anvendt disse sprøjtekort kort. Det er slemt eller irriterende at der er formeget alle vegne, det værste er hvis de har glemt hulrum, og bilens svage steder.
Du kan jo få FDM til at tjekke hva de har lavet. De kan se ind i gennem sprøjtehuller og se om arbejde er lavet ordentligt. Hvis det er noget skidt der er lavet, skal du jo ikke samarbejde med det værksted mere....
Mvh Benjamin
| |
| Godkendelse af svar Fra : Nul7 |
Dato : 21-05-12 16:20 |
| | |
| Kommentar Fra : Hejdu58 |
Dato : 21-05-12 16:56 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|