|
| Samling af oplysninger Fra : Footprint | Vist : 944 gange 100 point Dato : 08-01-11 10:38 |
|
Hej
Er der nogle som har en ide til hvordan man nemt kan mail og diverse dokumenter i projektmapper. Således man kan samle sags specifikke oplysninger et sted, hvis i forstår hvad jeg mener.
Gerne ved hjælp af et gratis program eller sådan noget.
Footprint
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 08-01-11 12:10 |
|
Copy & Paste.
Selv bruger jeg dette program, gemmer alt der markes og klikkes Copy.
Så er det så nemt at finde igen.
http://www.clipmagic.com/
Citat Således man kan samle sags specifikke oplysninger et sted |
Kan du ikke bruge Words/ Excel = Åben/ Import dokument
| |
| Godkendelse af svar Fra : Footprint |
Dato : 10-01-11 20:08 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|