|
| Attach to email i adobe reader ver. 9 Fra : goebbels | Vist : 1139 gange 500 point Dato : 14-09-10 17:41 |
|
Hvordan stiller jeg hvilket program adobe reader bruger når jeg går i filer>vedhæft til email?
Den vil bruge outlook, men mit standardprogram er thunderbird.
| |
|
Citat Den vil bruge outlook, men mit standardprogram er thunderbird |
Du tager helt afgjort fejl, den benytter nemlig det program der er sat som standard
Det kan godt være at du altid bruger thunderbird men det er ikke det samme som at have sat det til standard email klient
Nu har du jo så ikke nævnt hvilken version af windows du bruger, men på en win7 gøres det ved at klikke på start og vælge standardprogrammer
| |
| Kommentar Fra : goebbels |
Dato : 14-09-10 18:46 |
|
Jeg har afinstalleret outlook i win 7
men den gør det stadig. Inde i standard programmer står der stadig outlook i nogle checkboxes under hvilke ting man vil have programmet til som standard, men de er gråtonede og kan ikke uncheckes.
Jeg tror vist det er her i kunne have gavn af et screenshot, men ved ikke hvordan jeg skal kunne fremvise det til jer???
| |
|
du prøver at gøre det hele baglængs, det drejer sig ikke om at fjerne et program men derimod om at fortælle hvilket det er der skal bruges
klik på start --> standadprogrammer --> angiv dine standardprogrammer --> thunderbird --> benyt dette program som standard
så burde det virke
| |
| Kommentar Fra : goebbels |
Dato : 14-09-10 19:19 |
| | |
| Kommentar Fra : goebbels |
Dato : 14-09-10 19:32 |
|
Du er for sej!
Du har sku hjulpet kaptajnens røv igennem mange storme afterhånded!
| |
| Godkendelse af svar Fra : goebbels |
Dato : 14-09-10 19:33 |
| | |
|
ja ja ja, rolig nu, nu må du ikke blive så eksalteret at du kommer til skade
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|