/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Acceleration / woblen
Fra : DISKEN_revised
Vist : 586 gange
200 point
Dato : 19-04-10 18:52

Under acceleration gennem 1-2-3 gear, med fuld håndtag
føles det som den køre LIDT ? sidelæns, mellem gearskift?
-
Den vrikker lidt (syntes det er meget) med røven/ når jeg trækker kopling og giver gas.

ALT ER SPÆNDT og ingen slør nogen steder....
Nye dæk og kædekit

Kan det være selve dækket ORIGINAL STØRRELSE, der bare laver den fornemmelse.
Dæktryk er OK..
Eller skal jeg se efter ANDET..????

Rimeligt iriterrende, men det kan da leves med


 
 
Kommentar
Fra : DISKEN_revised


Dato : 19-04-10 18:56

Minder LIDT om et punkteret/ sprængt dæk, når man kommer
med stor fart og skal stoppe, bare omvendt__OG slet ikke så voldsomt,
men noget i den stil...

Bare fornemmelsen, af at den køre LIDT til siden,
mellem gear skift.


Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 210 point
Dato : 19-04-10 19:40

Jep sådan er det . Det følger af naturlovene at motoren trækker i ophængene når omdrejningstallet ændres.

Hvis cyklen ikke lige stod på vejen men "hang i luften", ville den dreje den modsatte vej af den du accelerere motoren.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised


Dato : 19-04-10 19:47

Citat
Hvis cyklen ikke lige stod på vejen men "hang i luften", ville den dreje den modsatte vej af den du accelerere motoren.

Går UD FRA; du mener UNDER GAS-GIVNING.



Kommentar
Fra : DISKEN_revised


Dato : 19-04-10 19:49

Eller ville jeg nødig/ HÆNGE i luften....


Men fandme en uhyggeligt fornemmelse, ALTSÅ


Kommentar
Fra : DISKEN_revised


Dato : 19-04-10 19:52

Citat
motoren trækker i ophængene

Det må være millimeter der tales om, eller mener du bagfjedrene
Men selv mm/ kan give store UDSVING..
Takker for savl indtil videre..

Kommentar
Fra : refi


Dato : 19-04-10 20:02

Da du IKKE kan lave spærredifferentiale på en "cykel" må du køre med kædetræk i BEGGE sider af baghjulet - så er problemet der ikke

Kommentar
Fra : DISKEN_revised


Dato : 19-04-10 20:26

Citat
Da du IKKE kan lave spærredifferentiale på en "cykel" må du køre med kædetræk i BEGGE sider af baghjulet - så er problemet der ikke


SLET IKKE MODTAGET / ower and ?


Eller mener du bare at den SKAL VRIKKE MED RØVEN,

Kædetræk på 2 sider_ JO DAK,
men hvordan === VITS

XXXXXXXXXXXXXX






ALTSÅ BARE ET NATUR FÆNOMEN
ryk i noget = modryk ?????? skæv kørsel ==






Kommentar
Fra : DISKEN_revised


Dato : 19-04-10 20:41

Kan så lige nævne, at det ikke var der på en 16* fælg,
men store/ brede dæk på, den var bare svær at smide ned i et sving.

Jeg har lige fået 18' fælg på, med originale ? dæk/.

++

Motor forøgelse på knap 45% (turbo), som giver et ORDENTLIG skub / fremad, op til de ?? TILLADTE
50 i byerne, resten er REN fornøjelse/ og økonomisk.
Men stadig med (gåsegang) mellem gear-skift


Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised


Dato : 19-04-10 20:43

Citat
Jep sådan er det . Det følger af naturlovene at motoren trækker i ophængene når omdrejningstallet ændres.


Hvis cyklen ikke lige stod på vejen men "hang i luften", ville den dreje den modsatte vej af den du accelerere motoren.




Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408919
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste