|
| Accepteret svar Fra : EXTERMINATOR | Modtaget 210 point Dato : 24-03-10 19:11 |
|
gå ind og nulstil koden, det er ikke så tit de får ændret sikerhedsspørgsmålet så det kan tit lade sig gøre
når du så får adgang igen så husk at lave en sikker kode
en anden mulighed er at skrive eller ringe til microsoft, de plejer at være flinke til at hjælpe
| |
| Kommentar Fra : tararam |
Dato : 25-03-10 07:22 |
|
Der er masser af email password hacking, eller email password recovery programmer på nettet.
f.eks her
http://email-password-hacking-program.softplatz.net/
så det er bare at gå igang.
Og så er det en god idé at ændre dit pasword een gang hver måned. Du kan jo bruge dit oprindelige password og så sætte f.eks 1-12 bagved, eller foran - afhængig af hvad måned vi har. Det er nok
| |
| Godkendelse af svar Fra : hedefelt |
Dato : 25-03-10 16:16 |
|
Tak for svaret EXTERMINATOR.
Jeg skrev som du anbefalede til microsoft og fik følgende retur:
Tak for din henvendelse til Microsoft Kundeservice.
Du skal kontakte vores Hotmail Support via nedenstående link, de kan hjælpe med dette, de har 24 timer svartid.
https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlidvalidation&ct=eformcs
Har du flere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Og efter at have udfyldt et hav af oplysninger - kom der svar retur - som sørgede for åbning af min konto igen!!!
Det må jeg sige er skide god service - af en gratis tjeneste!
| |
|
Jeps, modsat hvad mange siger leverer de nemlig skide god service.
Men de bruger jo også en hel del ressourcer på at undersøge, vedligeholde og forbedre deres service løbende
Du skal ikke blive forbavset hvis du nu bliver kontaktet omkring en tilfredsheds undersøgelse
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|