/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Udprinte mange side, fra forsk. docs
Fra : bne
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 14-01-10 12:40

På mit job har vi lavet en arbejdsbog, bestående af mange enkelt-dokumenter.
Det er (af forskellige årsager) IKKE muligt at samle disse dokumenter i eet dokument - men jeg vil gerne have mulighed for at udskrive en komplet bog ad gangen, uden at skulle åbne de enkelte dokumenter hver for sig - hvordan gør man det ?
(Er det i det hele taget muligt ?)
Kan man lave noget med links fra eet samlende dokument til de andre ?


 
 
Kommentar
Fra : f.larsen


Dato : 14-01-10 13:13

Jeg ved ikke om følgende vil virke, men det er da et forsøg værd indtil der kommer et bedre bud. Jeg skriver om Word 2007.

Under fanen gennemse er der et ikon med "Sammenlign". Klik på dette og næste "Sammenlign", og "Kombiner".

Herefter kan man flette flere dokumenter sammen i et nyt dokument, som så skrives ud. Jeg mener ikke du behøver at gemme det nye dokument for at skrive det ud.

/f.larsen

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 14-01-10 13:40



Gå ind i stifinder og marker alle de dokumenter du vil udskrive. Højreklik på dem og vælg udskriv. Så bliver alle de markerede udskrevet.

Kommentar
Fra : bne


Dato : 14-01-10 14:41

f.larsen -> Beklager at jeg glemte det, men vi bruger Office 2003...........
granner01 -> Beklager at jeg glemte det, men dokumenterne ligger desværre i mange forskellige foldere

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 14-01-10 14:47



Hvorfor gør du så ikke dette: Kopier hverenkelt dokument, læg kopierne i en samlet mappe. Eller er det for bøvlet?
Hvor tit har du brug for at printe det ud?

Kommentar
Fra : bne


Dato : 14-01-10 14:53

Vi printer ca 30-40 gange årligt, og der revideres et dokument ca hver måned...... og det er desværre ikke muligt at samle dokumenterne (historik / 'sådan har vi altid gjort' / vane / IT-restriktioner - hvem har adgang til hvad...)

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-10 15:18


Så kan du ikke gøre det med mindre du konstruerer en macro der kan gå ind og hente hver enkelt dokument og sende det til print i en bestemt rækkefølge.

Kommentar
Fra : hawaii7


Dato : 14-01-10 17:14

Lav det om til PDF filer og samle pdf filerne i Adobe Acrobat.
Derefter har du kun 1 samlet pdf fil som kan printes.


hawaii7

Kommentar
Fra : bne


Dato : 14-01-10 17:30

granner01 -> En macro er måske løsningen..... Den skal jeg lige tænke lidt over..
hawai7 -> PDF'er.... tjah, men så skal alle jo have adgang til at redigere PDF'er, og det har vi ikke.

Godkendelse af svar
Fra : bne


Dato : 03-03-10 19:08

Tak for svaret granner01.
Det blev en macro - det er bøvlet, men kan løse problemet - - Herren se i nåde til den tumpe der ændrer stavemåden på en af filerne - så skal jeg nemlig igang med at lave min macro om.........

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 03-03-10 19:13



Jamen så held og lykke med det.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste