|
| Accepteret svar Fra : Nordsted1 | Modtaget 310 point Dato : 28-10-09 22:14 |
| | |
|
Jeg kan ikke mindes, at jeg nogensinde har fået så snobbet og affærdigende service, som hos acer support, prøvede gennem mit arbejde at få styr på en genstridig laptop, kontakt til acer support hjalp ligeså meget som at spise en hundekiks
Det jeg vil sige med det, er blot at selv om du burde kunne registrere dit produkt, så er det bestemt ikke sikkert, at acer support gir dig ret!
-Jeg ved godt hvad der IKKE skal stå på min næste pc
| |
| Godkendelse af svar Fra : niss45 |
Dato : 29-10-09 18:54 |
|
Tak for svaret Nordsted1.
Vedr, Acers support har jeg heller ikke noget at klage over så lad os håbe det har været en enkelt stående tilfælde og man ikke selv risikere det, da jeg selv har 2 acer pcer.
Da den omtalte emachine havde fejl med tastaturet , fik kunden tilbud om at få den byttet med en ny da den ikke var ret gammel ( 1 uge ) og kunden spurgte så om hun ikke kunne få pengene retur. Derfor vil jeg lige rose A_Z i Herning for god behandling, da de tilbød at tilbagebetaling. Jeg håber nu at det står ved magt, når hun indlevere den i morgen .
Hilsen niss
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 29-10-09 18:57 |
|
Tak for accepten af mit svar
Jeg håber da inderligt at Acer giver god service, jeg købte en bærbar igår, efter at have købt en Medion, der tabte ,tasten efter en mdr... den er så aldrig kommet retur da de ikke kunne finde den
Jeg fik pengene retur, og har så vovet mig ud i Acer
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|