|
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 15-04-09 18:14 |
|
Kundenr. er tolv cifre.
password har hun fået af tdc
| |
| Kommentar Fra : return |
Dato : 15-04-09 18:18 |
|
Teil>>ja den er vi med på men problemet er altså nu at det nu ikke står i det felt mere hvor man bare trykkede på ring op og så loggede den ellers på af sig selv og hun kan ikke lige finde sine papir fra tdc så har du et andet bud på hvordan hun kan komme online igen
kan det ha noget med at hun havde ie6 før og jeg har så opdateret den til ie7 betyder det noget iforhold til at hun nu ikke kan komme online ??
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 15-04-09 18:21 |
|
Hun ringer til TDC og får hjælp med kode og password.
Derefter ber i comp. at huske log in.
Vores internet smuttede af og til, vi skulle så logge in igen.
| |
|
Er det et modem af den helt gamle type, hvor man skal ringe op før der er forbindelse, så kan jeg ikke hjælpe.
Men hvis det er bredbåndsmodem, så plejer det at hjælpe med at slukke for modemet og tænde efter ½ minuts tid. Det kan blive nødvendigt at åbne "netværksforbindelse" og klikke reparer på den pågældende forbindelsestype, så der hentes ny adresse ved TDC.
| |
|
Så langt kan jeg desværre ikke huske tilbage, så ring til TDC kundecenter og få oplysningerne. Der er lukket nu, men i kan jo også skrive til dem.
| |
| Accepteret svar Fra : ans | Modtaget 50 point Dato : 15-04-09 19:23 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : return |
Dato : 15-04-09 19:32 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|