Jeg ved godt, der er masser af klager over Medion, men der er også købere der udtrykker stor tilfredshed med Medion produkter.
Jeg har selv lige købt en lille Medion 19" fladskærm i min nærmeste Aldi Gothersgade, med indbygget Cd afspiller.
Før jeg købte den spurgte jeg butiksbestyreren, hvad jeg skulle foretage mig, hvis der blev noget i vejen med apparatet eller det ikke funkede godt nok. Han gav mig et klart svar: at jeg kunne komme indt til ham og levere varen tilbage, bare jeg havde gemt bonnen.
Foreløbig fungerer både fladskærmen og Cd-afspiller upåklageligt. Prisen var 1.799.- kr.
Jeg har også mailet et spørgsmål i forbindelse manuel installaring af kanaler til Medion og fået meget hurtigt svar med de oplysninger jeg havde brug for og samtidig en besked om, at man have oprettet mig i et kunderegister (jeg fik et registreringsnummer til at bruge på deres hotline, som jeg har et link til).
Hvad kan man gøre mere?
Man hører jo også om købere af meget dyrere mærker, der oplever, at en vare ikke virker eller er helt OK.
Nogen gange må man li'som give sig gud og fanden i vold.
Held og lykke med hvad end du køber vilmand!