|
| Puch maxi... Fra : Gucci1704 | Vist : 715 gange 50 point Dato : 23-07-08 11:48 |
|
Hej.
jeg har skiftet dyse på min maxi. 54-56 er den normale str. Da der er pillet lidt ved den, har jeg sat en 60er i...men..når jeg efter at have startet den, gasser op, er der et sekund, hvor det lyder som om den er ved at drukne, men den tager ved alligevel og kører afsted. Den trækker ikke super op af bakke, men kører ellers fint. Er dysen for lille ? tænker på når jeg starter, at den her ikke får benzin nok ? eller er den for stor, så den er ved at drukne ?. Plumben er ude, stempel filet og et større tandhjul foran.
Har iøvrigt fundet ud af, at det ikke er en original karburator, men en kopi, da der ikke står BING på den. Har hørt, de ikke er de stærkeste, da de har det med at flække ,når de spændes om studsen. Samtidig er de heller ikke så stærke ved benzinskålen, når den spændes,- så sku måske overveje en original...
Men dysen...hvad er den rigtige størrelse at bruge i dette tilfælde ?
Hejsa fra
Gucci
| |
| Kommentar Fra : Spotbot |
Dato : 23-07-08 14:33 |
|
Jamen prøv at kør et par kilometer ud af en lige strækning med fulds gas hele tiden, stop så hurtigt op og sluk knallerten, og tjek så tændrøret
http://scootzone.dk/index.php?module=guide&id=65
For tynd blanding så bliver tændrøret hvidere
For tyk blanding giver et mørkere/sort tændrør
| |
| Kommentar Fra : Gucci1704 |
Dato : 23-07-08 15:19 |
|
Det var ikke så meget olie-blandingen, jeg tænkte på,- men den korrekte størrelse af dyse.
Gucci
| |
|
når du har skifte dyssen har du så også skifte nålen den skal jo passe til dyssen
| |
| Godkendelse af svar Fra : Gucci1704 |
Dato : 02-08-08 09:20 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|