/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / HDSL / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
HDSL
#NavnPoint
miritdk 500
transor 100
Forbindelse
Fra : sdam
Vist : 950 gange
500 point
Dato : 05-06-08 10:27


Oprettelse af ny internetforbindelse med mail o.s.v.

Internetforbindelsen er OK, men nu hvor vi skal have liv i mailboksen (Outlook Ekspres), vil den ikke rigtigt som vi vil!
Vi indtaster - de rigtige - password og angangskode, men når det er gjort, kommer samme vindue frem igen med de først indtastede passwords og adgangskode. Det er ligesom ´, at den ikk evil accepterer dette!
Hvorfor nu ikke det..=??????

PS
Jeg har kontaktet TDC's hotlilne, men her vil man have kr. 199,00 bare for at høre hvilke problemer vi havde, såeee...

 
 
Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 05-06-08 10:33

det kan meget vel være i har brugernavn og adgangskode 2 gange - slet ikke så ualmindeligt at man gør det i opsætningen.

Kan i komme til at sende og modtage mail er der ikke noget galt



Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 05-06-08 10:34

ps til ovenstående - password/adgangskode til at hente og samme for at sende

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 05-06-08 10:45

Citat
Det er ligesom ´, at den ikk evil accepterer dette!
Hvorfor nu ikke det..=??????
... har du problemer udover de to gange password ?
kan du sende og modtage post ?


Kommentar
Fra : sdam


Dato : 05-06-08 11:20


Hej Miritdk

Jeg kan ikke sende og modtage..

Kommentar
Fra : dk


Dato : 05-06-08 11:33

lyder som om det er forkert mail server
hvem er din internet udbyder ??

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 05-06-08 11:33

1 af 2 så prøv lige at gå i funktioner - konti - post og klik på egenskaber - under fanen servere skal der stå "min server kræver godkendelse" (tdc kræver af og til at udgående post skal være asmtp i stedet for smtp - læg lige mærke til det)

2 af 2 når ovenstående er gjort - eller hvis det er der - så så se lige om det virker

ellers efter ovenstående :


http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/OE6.exe

download ovenstående

Når filen er hentet skal du genstarte Windows. Undlad at starte Outlook Express

Dobbeltklik på det programfix du netop har hentet

Klik på Start i den lille programboks der kommer frem

Vent et kort øjeblik mens programmet overskriver de defekte systemfiler med nye klik ok og genstart din pc



Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 05-06-08 11:35

dk læsebriller

Kommentar
Fra : dk


Dato : 05-06-08 11:38
Kommentar
Fra : sdam


Dato : 05-06-08 11:43


Internetudbyderen er TDC

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 05-06-08 13:41

sdam - filen er fra tdc og retter dit outlook ekspress som der står i mit indlæg



Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 05-06-08 14:09

Har du husket at sætte markering i Min server kræver godkendelse, under Egenskaber for den konto

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 05-06-08 16:34

o.v.n altså ---> Dato : 05-06-08 11:33

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 05-06-08 16:34

hvordan går de sdam ??

Kommentar
Fra : sdam


Dato : 06-06-08 07:55


Hej miritdk

Jeg kommer med en tilbagemeldning snarest, men mit arbejde har gjort, at jeg ikke har haft mulighed for at få det afprøvet endnu, såee...

Godkendelse af svar
Fra : sdam


Dato : 01-07-08 11:04


Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg fik gjort, eller rettere ikke gjort, men nu fungerer hele hele som det skal.
Tak til alle for besvarelserne.

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 03-07-08 08:00

jamen når bare det virker er alt jo godt

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste