|
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 09-12-07 10:59 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 09-12-07 11:01 |
| | |
| Kommentar Fra : stilkene |
Dato : 09-12-07 14:38 |
| | |
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 09-12-07 15:02 |
|
60 Amp. ( normalt bruges symbolet A) er alt for lidt til at starte de fleste biler. Akkumulatorer skal have en startkapacitet på omkring 500 A.
Akkumulatorens ladningskapasitet er typisk mellem 40 og 70 Ah.
Tror du ikke du tager fejl af A og Ah
| |
| Kommentar Fra : stilkene |
Dato : 09-12-07 15:46 |
|
Transor: Ved du hvad du snakker om??
Ja, undskyld jeg spørger, - hvad er problemet??
| |
| Accepteret svar Fra : Cortina01 | Modtaget 100 point Dato : 09-12-07 18:50 |
|
Det er 60 ampere timer. Det vil sige, at ved et fuldt opladet batteri kan der trækkes 1 ampere eller
12 watt i 60 timer, før batteriet er fladt.
Det kan uden problemer levere de mange ampere starteren kræver, og såfremt generatoren er i orden og bilen kører længere ture, kan den sagtens holde batteriet i topform.
Husk som det er skrevet tidligere, at måle højde, bredde og længde, samt poltilslutninger.
Ford kører med flade kabeltilslutninger, og hvis det kun findes med runde, skal du huske, at købe et sæt, så du kan tilslutte ordentligt.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|