8-3-2013 Bestiller jeg 3 farve toner til min printer. Som står til at være på lager.
Så forventer en hurtig levering, som alle andre gange , jeg har handlet med Ink pro.
13-3 -2013 Modtagers en mail. Ordre desværre i rest. Forventes på lager igen inden for 3-5 hverdage. >Samt en beklagelse af den sene tilbagemelding , pga af sygdom
Tænker Okay.. Sygdom, kan ingen holde for, og det skaber ofte problemer i dagligdagen.
22-3-2013 Sender jeg en mail til ink pro.. Hvor jeg beder om en status på min ordre, da jeg står hårdt og mangler min toner. Men intet svar retur.
26-3-2013 Sender jeg endnu en mail afsted. Og udbeder mig atter en status på min ordre. og gør opmærksom på, min tålmodighed er ved og være sat på en hård prøve nu.. Igen ingen retur melding.
2-4-2013 sendes atter en mail til Ink pro. Hvor jeg ønsker en status på min ordre. Og gør opmærksom på, jeg er meget utilfreds med Ink pro nu. Og hvis jeg ikke senest med udgangen af ugen, har modtaget en status. Vil jeg annullere ordren, og ikke handle hos ink pro igen..
3-4-2013 Modtages en generel mail fra Ink pro. Hvor man undskylder sig med, de har modtaget så mange mails i deres system, de ikke kan svare på alle inden for en rimelig tidshorisont.
OPDAGER senere på dagen, ink pro nu har hævet pengene på min konto.
Fedt tænker jeg. Nu sker der noget.
5-4 -2013 Sendes atter en mail afsted. Hvor der gøres opmærksom på. Min tålmodighed er slut. Og hvis jeg ikke inden den 8-4 har modtaget mine vare. Vil Ink pro blive anmeldt . Samtidig gøres der opmærksom på. Det ikke er tilladt at hæve beløbet, før varen er afsendt. Stdig intet svar retur.
10-402013 Er der stadig ikke modtaget nogen varer. Og sender igen en mail afsted.
Hvor der gøres opmærksom på. Hvis jeg ikke inden den 10-4 har modtaget en status på, hvornår min vare bliver leveret . Vil der uden videre varsel blive indgivet anmeldelse.
Under hele forløbet, har jeg også prøvet at ringe til Ink pro kundeservice. Men det er ikke lykkedes mig at nå længere end til nr 8 i køen.
17-4-2013 Modtager jeg endelig en mail fra Ink pro. " Lasse " . Hvor han skriver . Han kan se denne vare har været i rest, i lang tid. Og der vil gå mindst en uge i nu.
Så han annuller ordren, og tilbageføre pengene til min konto.
Slut finale
Hele forløbet har været anmeldt til E-mærkets jurister. Som bla har gjort det klart over for Ink pro. Man ikke MÅ hæver pengene før varen er afsendt, de oplyser også.
Man holder nøje øje med , om der vil komme flere anmeldelser ind til dem, fra kunder hos Ink pro i samme situation. Og vil derefter foretage det fornødne.
Så DET vil jeg da opfordre andre uheldige kunder til at gøre.
Jeg for min part er færdig med Ink pro. Og sagen er sendt videre til forbrugerklagenævnet.
Har heldigvis også fundet et andet sted, i Tyskland. Som faktisk kan gøre det billigere end Ink pro. Og varen var hos mig, efter bare 2 dage.
Så opfordre både nuværende og fremtidig kunder. Til at tænke sig grundig om, inden de bestiller vare hos Ink pro.
|