Idag stod jeg ,for at skulle købe en ny printer, efter mange overvejelser var valget en epson 2100.Jeg har købt mange ting hos itbutikken, men hvad læser man som det første, epson har problemer med garntien over et år,mange mange mange tak for det itbuttiken, i har virkelig mos på køleren, (hår på brystet )med denne advarsel, i kan være sikker på at jeg vender tilbage, når jeg har fundet måske en canon, når jeg iaften har fået sat mig lidt ind i deres printere.Dette er et tip som jeg tog alvorligt, for hvem vil undvære sin printer i måneder ,jeg vil ikke , vil du.Jeg kommer til at tænke, på det burde være DELL der havde forhandlingen af epson .Min computer gik istykker om søndagen, om mandagen talte jeg med dell om problemet, tirsdab formidag blev computeren afhentet på min adresse af dhl, og så tænker man hvornår mon den er tilbage, torsdag formidag ringer det på døren ,og hvem står der det gør dhl med min computer, da havde den været i england og fået nyt motherbord,jeg ved godt hvor jeg skal have min næste computer .God service betyder ufattelig meget.Epson hvad kan i?.
|