|
|
Hvad med de to andre computere og mobilerne? Har du samme problem der? Hvis omtalte PC er den eneste du har problemet med så er det sandsynligt at der er en hardwarefejl der. Har du også problemet de øvrige steder så er det homeboksen den er galt med. Gør som Bille1948 foreslår, sluk den, tæl til 10, og tænd den igen. Der kan gå op til 20 minutter før den er på internettet igen. Hjælper det ikke, så ring til YouSee.
| |
| Kommentar Fra : alka |
Dato : 04-12-16 11:40 |
| | |
| Kommentar Fra : nyfigen |
Dato : 05-12-16 11:22 |
|
Her til morgen slukkede jeg for homeboxen, ventede nogle minutter og tændte den så igen. Det hjalp ikke. De 2 andre computere og de 2 mobiltelefoner virker fortsat fint. Med hensyn til programmet fra softonic er det lidt bøvlet, da umiddelbar download jo ikke er mulig.
På computeren uden forbindelse til internettet åbnede jeg Chrome, der ikke overraskende fortalte mig, at der ikke var forbindelse til internettet. Men der kom et link til at
"Køre Windows Netværksdiagnosticering"
Jeg klikkede på linket og fik flg. fundne problemer:
"Trådløs netværksforbindelse" har ikke en gyldig IP-konfiguration
Ikke løst
Hvad kan jeg nu gøre?
Hilsen nyfigen
| |
| Godkendelse af svar Fra : nyfigen |
Dato : 06-12-16 02:06 |
|
Tak for svaret o.v.n..
Jeg skulle kun genstarte een gang - så virkede det!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|