udskriftproblemer mht. applet
Fra : Jakob

Dato : 14-11-01 04:25

Hej
Jeg har lavet en applet der tegner grafer i en Canvas. I dennes (Canvas)
paint-metode tegner jeg rammen for mit koordinatsystem samt hvad der nu ik
skal ændres undervejs (fx indelinger). Derefter er det så muligt gennem et
knap -og tekstfield-panel at tegne/modificere graferne i rammen (Canvas).
Det virker fint - har måske ikke lavet det optimalt, men det virker.
Problemet er så at når jeg vil printe siden ud i hhv ie og netscape
udebliver graferne?! ... - hvorimod resten (det der bliver tegnet i paint -
fx rammen og baggrundsfarverne) bliver skrevet fint ud.
Jeg forstår det ikke, og kan ikke umiddelbart se nogen forklaring på det, så
jeg håber at nogen af jer kan hjælpe mig....

Mvh Jakob