Points i 3Dmark 2001
Fra : Stig Sørensen

Dato : 13-11-01 15:04

Hejsa NG

Jeg ville lige poste mit resultat fra 3Dmark 2001
og håber på at nogle vil fortælle mig om det ok eller ikke så godt.

<System>

Amd Duron 800Mhz (ikke clocket)
Soltek Bundkort 100mhz (red storm)
256Mb SDram
Quantum Fireball 40GB HDD
Geforce 2Mx 32Mb (ikke clocket)

Jeg har lagt de nyeste driver ind til bundkort og grafikkort.

Jeg fik 2402 points første gang
Anden gang: 2998 points.

Er det godt eller?

Mvh Stig

Fra : Kristian

Dato : 13-11-01 16:21

"Stig Sørensen" <Stig-s@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Quantum Fireball 40GB HDD
> Geforce 2Mx 32Mb (ikke clocket)
>
> Jeg har lagt de nyeste driver ind til bundkort og grafikkort.

Det vil jeg sige er meget godt. Jeg kender en som fik ca. 700 point med en
AMD Athlon Thnderbird 1333 Mhz, 256 MB SD-RAM PC-133, Soltek bundkort og
"no-name" Geforce 2 MX med 64 MB...

Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-11-01 16:34

"Kristian" <kristianhansen@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> AMD Athlon Thnderbird 1333 Mhz, 256 MB SD-RAM PC-133, Soltek bundkort og

Og så havde han glemt at installere via 4-in-1

Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-11-01 16:35

3000, er fandme godt!!! er du sikker på at den ikke er overclocket?

Fra : Stig Sørensen

Dato : 13-11-01 15:38

"Henrik Jensen" <Enrico@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> 3000, er fandme godt!!! er du sikker på at den ikke er overclocket?
>
> undskyld. skrev 2998 mente nu 2398
:)

Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-11-01 16:49

Det er nok det optimale du kan hive af sådan et kort så...jeg får nogenlunde
det sammen, men 1333 TB med 512 RAM

Fra : -= SpookiePower=-

Dato : 13-11-01 22:02

Jeg har næsten samme system.

Duron 800 ikke OC.
512mbRam.
Soltek bundkort.
V3 2000 grafikkort (16mb)
Jeg får 1435 i 3dmark2001

Fra : Henrik Jensen

Dato : 14-11-01 11:21

synes du ikke dit gfx-kort halter lidt i forhold til stig's?