Lammelser
Fra : hans-kurt

Dato : 25-11-00 15:43

4 dage efter min fødsel har jeg fået lammelser i venstre side af
ansigtet.Har det ellers godt.
Hvad kan dette skylles, ? og hvad kan få lammelserne væk.
Hilsen
Hansine

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-11-00 19:53

On Sat, 25 Nov 2000 15:42:37 +0100, "hans-kurt"
<hans-kurt@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>ansigtet.Har det ellers godt.
>Hvad kan dette skylles, ? og hvad kan få lammelserne væk.

Hej Hansine.......
Jeg regner med at din læge HAR set på dig??

Jeg har behandlet 4 med ansigtslammelser her i DK og med gode
resultater, jeg har været med til at behandle 2 i Kina, også her var
det positive resultater.

Så på den baggrund vil jeg varmt anbefale dig at søge en akupunktør så
hurtigt som du kan, for jo før du kommer i behandling jo færre
behandlinger vil det kræve.

På denne side her kan du finde en der bor tæt på dig, og samtidig
medlem af den største akupunkturforening i DK.

____________________________
Venlig hilsen Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk

Fra : N/A

Dato : 26-11-00 21:06

Fra : Bjarne Krog

Dato : 26-11-00 21:06

On Sun, 26 Nov 2000 00:20:59 +0100, "Karsten Vestergaard"
<kv@enterpol.dk> wrote:

>Langt de fleste ansigtslammelser går over af sig selv..... altså uden
>behandling. 80% bare inden for 1-2 måneder. Det er værd at have in mente.
>
>Karsten

ya rigth....., hvad med at komme med hvor du har det fra.
Jeg ville nærmere sige at det er 80% der ikke kommer sig inden for de
første 2-3 ÅR........ se på Mimi Jacobsen.

Og alle de tilfælde jeg har haft i klinikken, er der intet der tyder
på at det ville været gået over af sig selv, men hvad , det er vel
bedre at spille med sit udseende end at komme til at spille et par få
§§§ ikke.........
____________________________
Venlig hilsen Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-11-00 04:09

Bjarne Krog wrote:

> [...]
> på at det ville været gået over af sig selv, men hvad , det er vel
> bedre at spille med sit udseende end at komme til at spille et par få

Og hvordan ved du så, at de ikke ville være gået over af sig selv?

Jeg har selv haft to ansigtslammelser, hvor halvdelen af ansigtet var
totalt lammet. Begge gange gik det over i løbet af et par måneder.

Lægerne fortalte, at lammelsen skyldtes, at en ansigtsnerve(?) var revet
over, og at der ikke var noget at gøre ud over at vente på, at den
voksede sammen igen. Jeg fik dengang at vide, at man ikke kunne
fremskynde helingen.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Bjarne Krog

Dato : 28-11-00 17:33

On Mon, 27 Nov 2000 04:08:55 +0100, Kim Ludvigsen
<ludvig@post4.tele.dk> wrote:

>Og hvordan ved du så, at de ikke ville være gået over af sig selv?

Det ved jeg da heller ikke....... men når der er gået ½år så
begynder de fleste at søge nye veje..

>Jeg har selv haft to ansigtslammelser, hvor halvdelen af ansigtet var
>totalt lammet. Begge gange gik det over i løbet af et par måneder.

Det glæder mig at det er muligt for dig at komme af med dem selv, men
har du så tænkt over hvorfor de kommer igen????

Måske SKULLE du søge en eller anden alternativ løsning så det ikke
bliver ved med at komme tilbage

> [...]
>over, og at der ikke var noget at gøre ud over at vente på, at den
>voksede sammen igen. Jeg fik dengang at vide, at man ikke kunne

Lige meget hvilken læge jeg har snakket med, påstår de at en brudt
nervetråd IKKE kan vokse sammen igen, så det er nyt for mig at høre at
der er en læge der idet mindste vil annerkende dette

Men da lægerne ikke ved hvad det vil sige at behandle med klassisk
akupunktur, og hvad denne form for behandling kan udføre, er det da
klart at han ikke kan fortælle dig at der er noget som helst der kan
forkorte sammenvoksnings processen.

____________________________
Venlig hilsen Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk

Fra : N/A

Dato : 29-11-00 02:23

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-11-00 02:23

> "Bjarne Krog" <b.krog@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Det har jeg såmænd også gjort. Ved hver fuldmåne går jeg udendørs og
hyler op mod månen. Og det virker! Det er sådan cirka 12 år siden sidst,
jeg blev ramt af en ansigtslammelse.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : hans-kurt

Dato : 29-11-00 19:57

Henrik Schmidt <smurf@rrk.kollegienet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a242687$0$22623$73beb97d@news.dk.uu.net...

> "Bjarne Krog" <b.krog@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du virkeligt, at to gange, kan forstås som, at det bliver ved med at
> komme tilbage?

> Det kan de heller ikke, men de kan vokse ud igen fra det sted, hvor de er
> brudt. Ihvertfald når der er tale om myeliniserede nervetråde.

> Er det her man skal spørge om referencer, hvorefter du skriver, at
> referencer ikke eksisterer pga. de onde medicinalmagnater etc. etc. ?

> Mvh
> Henrik Schmidt
>
> Denne uenighed blandt gruppens indlæg er en del skræmmende,
så er der nogle Links vedr. emnet ansigtlammelse. Både
hvorfor og hvad der kan være årsag til dette.
Samtidig kan det da ikke være rigtigt, at der ikke blandt fagfolk er nogle
der ved om en behandling hjælper eller ikke.
MV.
Hans-Kurt

Fra : Samy Morgenstern

Dato : 29-11-00 09:28

You need to see a doctor! I know one women at work who also got this,
but she got it at giving birth and it went away some weeks after it.
But please, contact a doctor!
Samy