Vores kat opfører sig mærkeligt !
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 12-11-01 22:03

Hej alle !

Jeg vil nu prøve at beskrive hvordan vores 4½ måneders killing har opført
sig det sidste stykke tid, i håb om jeg måske kan få noget hjælp til hvad
der er galt.

Det hele startede i torsdags hvor katten fik det dårligt. Hun kastede op
hele dagen, vandrede hvileløst rundt og mjavede hele tiden. Det fik os til
at køre til dyrlægen med hende torsdag eftermiddag og hun fik en sprøjte
samt nogle piller hun skulle have.
Det har umiddelbart også hjulpet. Hun kunne finde hvile igen, og fredag
begyndte hun at spise som normalt.
Problemet består nu i, at hun stort set ikke laver andet end at spise og
sove, døgnets 24 timer. Hun gider ikke rigtigt at lege og hun er heller ikke
fræk som hun plejer !
Der plejer jo ellers at være gang i hende. Hun er blevet en tryghedsnarkoman
synes jeg. Hun skal hele tiden være hvor vi andre er, og allerhelst skal hun
ligge på vores skød når hun putter. Det plejer hun ikke at gøre i så stor
udstrækning som nu.

Hvad kan der være galt ? En kat uden energi - så bliver jeg bekymret !

Håber der er nogen her i gruppen der kan forklare lidt om hvad der evt. kan
være galt !

På forhånd tak !

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

P.S. Vi søger iøvrigt en killing nr. 2, så hvis der er nogen der kender
nogen, så er de velkommen til at skrive til mig på peter@dolk.kd (husk at
bytte om på kd)

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 12-11-01 22:20

Det lyder som om hun har haft en eller anden mave tarm infektion, det havde
min Freja også da hun var en 16 uger kasted op og ville ikke spise til
dyrlæge osv. Pillerne og sprøjten hjælper hende nok i gang med bedre at
kunne bekæmpe infektionen men derfor er det ikke sikkert hun er 100 % rask
endnu, så derfor sover hun nok en del det gør du vel også selv hvis du er
syg ikke? så længe hun spiser, drikker, besørger vil jeg ikke være helt
bekymret men bliver hun ved med at være sløv må du tage en snak med
dyrlægen. en ting til får hun stadig piller? (det kan jo være de gør hende
sløv)

Mvh Tina og Freja og god bedring til den lille misling

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-11-01 23:35

Og vent så med en ny killing til hun er blevet rask, så du er sikker på den
nye ikke smittes

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 14-11-01 20:54

Hej alle !

Godt nyt ! Nu er hun sig selv igen ! Det tog bare sin tid....

Tak for de gode råd !

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen