Fukssvansen [[SPOILER]]
Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-11-01 22:59

Var i går inde at se denne film. Ganske udsyret med et...skal vi kalde det
særpræget? persongalleri.
Specielt Tommy Kenter og Birthe Neumann var ømme.

Ang. Kenter kunne jeg pludselig ikke huske hvordan han egentlig døde. Slog
Babett Knudsens x-kæreste ham ned da han var ved at smide dem i søen til
Jern-Hans?

....og så kunne jeg da godt tænke mig at høre, hvad I andre syntes om filmen?
Personligt kunne jeg godt lide dens udsyrede, små(?)groteske humor og
persongalleri, selvom filmen som helhed måske ikke ligefrem er sådan én man
tænker over fra nu af og til juleaften.

Mvh Mads

Fra : Ole B. Nielsen

Dato : 11-11-01 23:23

On Sun, 11 Nov 2001 22:59:11 +0100, "Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote:

> [...]
>Personligt kunne jeg godt lide dens udsyrede, små(?)groteske humor og
>persongalleri, selvom filmen som helhed måske ikke ligefrem er sådan én man

Jeg synes det var en ustyrlig sjov film ... En rigtig god søndags underholdningsfilm. Perfekt til at
afslutte en week-end med et smil. Plottet kan jeg ikke gøre rede for i detaljer, men det skal siges
at Thomas Bo er rigtig god til at lave jule konfekt... Og at kenter forstår at spille en rigtig
mand..

At koge gris fra morgenstunden fra morgenstunden holder jo bare ikke

Hans "genopstandelse" efter mødet med Jern-Jens er hysterisk morsomt.

Ole Nielsen

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 12-11-01 22:32

"Mads Pedersen" skrev:

> [...]
> Babett Knudsens x-kæreste ham ned da han var ved at smide dem i søen til

Hej Mads

Han døde skam ikke. Det endte med at han blev sindssyg og blev hentet til
den lukkede afdeling.

V.H. Kristin.

Fra : Lise

Dato : 13-11-01 13:08

Mads Pedersen <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9smsb9$1sa9$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Babett Knudsens x-kæreste ham ned da han var ved at smide dem i søen til

klipklipklip

Hej Mads.
De troede, han var død, fordi han kørte bilen i mosen. De troede, han enten
var druknet eller også havde Jern-hans taget ham.