Andet multimedie
bentjuul 3670
Mpg til avi
Fra : Jeppe

Dato : 11-11-01 18:25

hej jeg vil spørge om der er nogen der kender et program der kan lave mpg om
til avi

Hilsen Jeppe

Fra : Lothario

Dato : 11-11-01 18:29

> hej jeg vil spørge om der er nogen der kender et program der kan lave mpg
om
> til avi

http://www.digital-digest.com/nickyguides/stubborn-mpeg.htm

Eller prøv en søgning på google med: mpg2avi

Moe

Fra : Mogens

Dato : 11-11-01 21:42

On Sun, 11 Nov 2001 18:24:55 +0100, "Jeppe"
<Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk> wrote:

>hej jeg vil spørge om der er nogen der kender et program der kan lave mpg om
>til avi
>
>Hilsen Jeppe

Ja, det kan FlaskMPEG, som egentlig er beregnet
til at konvertere DVD film til AVI.
Kik på www.doom9.org
Der finder du programmet til fri download
Hvis du følger deres guide til DivX 3.xx FlaskMPEG,
men bare bruger en MPG fil istedet for en DVD, så
er det meget nemt

Mvh Mogens

Fra : Niels Andersen

Dato : 15-11-01 12:35

"Jeppe" <Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk> wrote in message
> hej jeg vil spørge om der er nogen der kender et program der kan lave
mpg om
> til avi

Jeg plejer at bruge VirtualDub til at lave avi'er med. Det er ikke bare
en converter, men helt en editor er det heller ikke.

--
Mvh.

Niels Andersen