ølfest i München
Fra : Jacob Lejre Jensen

Dato : 23-01-01 22:43

Er der nogle som kender tidspunkt for dette eller som har links derom eller
selv har prøvet?

Mvh

Jacob

Fra : J W Nielsen

Dato : 23-01-01 23:49

> Er der nogle som kender tidspunkt for dette eller som har links derom
eller

Hej Jacob !
Ølfest i München må vist være det samme som Oktober-festen - øhhh, i oktober
måned !!!

Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk

Fra : hcv

Dato : 24-01-01 00:30

Hej - oktober-festen foregår i September - den sidste hele uge. Det er ret
sjovt!
Hanne

Fra : LS

Dato : 24-01-01 01:01

>Hej - oktober-festen foregår i September - den sidste hele uge. Det er >ret
sjovt!
>Hanne

Det var da vist en lettere underdrivelse, ikke... De par gange jeg har været
der har det i hvert fald været meget sjovt.. )

Leif

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 24-01-01 12:12

Jeg mindes at have været til noget i en kæmpehal i München i noget det hed
Hofbräuhaus. (I 1980)Det var noget - man skal ikke køre til og fra i bil, de
sælger kun øl i halve og hele liter. Måske har de en hjemmeside, måske har
München en, men spørg på et rejseburo.

VH Birgitte Abkjær

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 28-01-01 00:30

Det hele står lidt tåget, men jeg husker nu også noget med toliters krus.

K-C.

Fra : Inger Buchard

Dato : 25-01-01 20:12

søg på google.com med Oktoberfest München:
http://www.muenchen-tourist.de/deutsch/oktoberfest/muenchen-oktoberfest-einl
eitung.htm
<4Xmb6.13162$l57.374100@news000.worldonline.dk>...

Fra : Mogens Vester Freder~

Dato : 25-01-01 21:59

--------------1F86636DA16CFA92307C4777

Det var jo sådan set det jeg skrev allerede den 23. 01.!
mvh
Mogens

begin:vcard
n:Frederiksen;Mogens Vester
tel;cell:40862114
tel;home:8621 1490
tel;work:8730 5389
x-mozilla-html:FALSE
adr:;;Elmsager 7;DK 8240 Risskov;;;
version:2.1
email;internet:mvf@get2net.dk
title:arkitekt
fn:Mogens Vester Frederiksen
end:vcard

--------------1F86636DA16CFA92307C4777--

Fra : Inger Buchard

Dato : 26-01-01 20:20

Undskyld den kvindelige indblanding - men hvor var det du skrev det?
(jeg skal nok lade være at blande mig igen)