Med fare for at blive mobbet
Fra : gt

Dato : 10-11-01 19:02

vil jeg alligevel gerne bede om hjælp til et sikkert banalt spørgsmål:
Hvordan fjerner jeg understregning under links i FrontPage 2000?

Hilsen
Gitte

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 10-11-01 19:26

On Sat, 10 Nov 2001 19:01:41 +0100, "gt" <gt@abc.dk> wrote:

>Hvordan fjerner jeg understregning under links i FrontPage 2000?
>Gitte

a {text-decoration: none; }

Place between <head> </head>.
--
Yours Sincerely : John Boyschau
webmaster@boyschau.dk - webmaster@haslev-data.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-11-01 19:35

Sat, 10 Nov 2001 19:01:41 +0100, skrev "gt" <gt@abc.dk>:

>vil jeg alligevel gerne bede om hjælp til et sikkert banalt spørgsmål:
>Hvordan fjerner jeg understregning under links i FrontPage 2000?

Hvis det gælder generelt på alle links, så gøres det nemmest ved
at kopiere flg. ind imellem <head>og </head> på hver side:

<!--
a   {text-decoration: none}
-->

Sæt det ind i htmlvisning.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : gt

Dato : 10-11-01 20:54

Mange tak til jer begge - ved I eller andre, om det også er muligt uden
kodning?
Hilsen
Gitte

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-11-01 19:36

Kræver kodning i FP2000. I FP2002 kan det gøres med en afkrydsning.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-01 22:01

Sun, 11 Nov 2001 19:36:07 +0100, skrev Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org>:

> [...]

Hej Gitte.

Jeg bliver nødt til at svare på JPKs indlæg og ikke dit svar, da
ikke er på hverken TDCs newsserver eller Sunsite.

Er det sådan, at din Outlook Express bruger Sv: når du svarer, så
er der mange der ikke ser dine svar, da en del newsservere
filtrerer sådanne indlæg fra, da det er ukorrekt at bruge.

Hent enten den rettelse, som er nævnt i min sognatur og kør den,
mens OE er lukket eller opgrader til en nyere version af OE.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Download/oefix.exe

Fra : Gevaldi

Dato : 11-11-01 22:18

"gt" <gt@abc.dk> skrev i en meddelelse
> vil jeg alligevel gerne bede om hjælp til et sikkert banalt spørgsmål:
> Hvordan fjerner jeg understregning under links i FrontPage 2000?

I FP 98 højreklik på det hyperlink du vil redigere:
Hyperlinks properties\Style\Text - Decoration none.

/Gevaldi

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 12-11-01 16:58

> I FP 98 højreklik på det hyperlink du vil redigere:
> Hyperlinks properties\Style\Text - Decoration none.

Hyperlinks properties/Style/.... så står der >>>Format og jeg går videre til
Font ......men det er jo ikke det du skriver ........ kan du evt. hjælpe
mig vider på >>>vej - på forhånd tak

Pia

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-01 17:21

Mon, 12 Nov 2001 16:57:37 +0100, skrev "Pia Palmblad Wright"
<fallohide@mail1.stofanet.dk>:

>Hyperlinks properties/Style/.... så står der >>>Format og jeg går videre til
>Font ......men det er jo ikke det du skriver ........ kan du evt. hjælpe
>mig vider på >>>vej - på forhånd tak

Såfremt du ønsker, at der ikke skal være understregning på nogen
links er det da flere gange hurtigere at indsætte det css, som
tidl. er postet, i <head>.

Så skal du bare indsætte links som normalt.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-11-01 17:26

Som jeg skrev tidligere findes det ikke der.