Hvordan får jeg operatørkoden far debitel?
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 10-11-01 10:53

Jeg har 1/11 via mail henvendt mig til de debile for at få udleveret min
operatørkode til telefonen, men de har underligt nok ikke svaret endnu.

Vi er enige om, at de er forpligtigede til at udlevere koden ikke? Hvordan
får jeg den så?

--

Lars Bonnesen
http://lars.eberhardt-bonnesen.dk

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 10-11-01 10:57

"Lars Bonnesen" <none@noneæøå.com> wrote in message

> Vi er enige om, at de er forpligtigede til at udlevere koden ikke?

Må lige tilføje en væsentlig bemærkning. Telefonen er købt for mere end 6
måneder siden.

Vh, Lars.

Fra : Torbenth

Dato : 12-11-01 02:41

Lars Bonnesen skrev i meddelelsen
<3becf9fe$0$372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>"Lars Bonnesen" <none@noneæøå.com> wrote in message

Hej.

Jeg skulle have unlocked en mobil fra Sonofon.
Sendte emei nummeret + tlf.nr. Dagen efter havde jeg koden.

Mvh.
Torben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-11-01 09:14

"Lars Bonnesen" skrev:
> Vi er enige om, at de er forpligtigede til at udlevere koden ikke? Hvordan
> får jeg den så?

Nej - de er ikke forpligtiget til at udlevere koden - men de er forpligtiget
til at sørge for at du kan få den låst op efter 6 måneder !

Men med nogle af Debitels telefoner kræver de at telefonen bliver sendt ind
til Debitel for at blive låst op - og det er der vist eksempler på, at det
ikke lige sker fra dag til dag !

Forklaringen skulle være, at de på et tidspunkt låste alle deres telefoner
med samme kode - og den vil de selvfølgelig ikke ud med.....

Men derfor burde de jo alligevel svare på din mail !

--

Jan Vestergaard
Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk