Ny Ep. II teaser
Fra : CybaMerc

Dato : 09-11-01 21:06

Den nye Ep. II teaser skulle angiveligt være tilgængelig på
dvd.starwars.com. Da jeg ikke selv har DVD-drev i min computer, ville
jeg høre om der er nogen, som har mulighed og lyst til at smide en
kopi i dk.binaer (gerne den store version), på ftp, webside, eller
hvad der nu måtte være bekvemt.

På forhånd tak!

Fra : Peter Thornton

Dato : 10-11-01 03:06

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message

> [...]
> jeg høre om der er nogen, som har mulighed og lyst til at smide en
> kopi i dk.binaer (gerne den store version), på ftp, webside, eller

195.41.20.57 port 21

Ep2/Ep2

Damn det tog også sin tid og få den smidt ned på disken i noget der kunne
afspilles.
Lucas gør alt for vi ikke skal kunne have traileren liggende hos os selv.

Peter

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-11-01 09:25

TUSIND TAK - hvis vi gemmer ip og pasword kan vi så osse regne med dig for
Harry Potter traileren? kommer jo nok til at fylde en 30-40 MB...

--
-=JESPER=-
http://jespersunivers.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 10-11-01 10:09

"Peter Thornton" <peetie@gmx.net> skrev i en meddelelse

> 195.41.20.57 port 21
>
> Ep2/Ep2

Har du fjernet filen igen ? Kan ikke komme på !?

Fra : CybaMerc

Dato : 10-11-01 12:05

A long time ago in a galaxy far, far away....
CybaMerc wrote:

[snip]

Jeg ved ikke, hvor lang tid dette mirror er oppe, så hent den, mens I
kan:
http://drkhwk.net/ep2/ep2_mysterydvd_480.mov

Væsentligt bedre end "Breathing"-teaseren!

Den næste bliver så teaseren foran Harry Potter, som virker meget
lovende (teaseren, ikke Harry Potter :P).

Fra : CybaMerc

Dato : 10-11-01 12:11

A long time ago in a galaxy far, far away....
CybaMerc wrote:

[snip]

Mirror-liste her:
http://www.movie-list.com/s/starwars2.shtml

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-11-01 20:24

> Mirror-liste her:
> http://www.movie-list.com/s/starwars2.shtml

jeg takker... har rent faktisk sw på både reg 1 og 2 (så knægten kan se den
i soveværelset på ps2... fik reg 1 for 67 kr! i et kupontilbud)... MEN ingen
DVD drev