Barcelona
Fra : Jørgen Andresen

Dato : 14-01-01 21:04

Er der nogen der kan fortælle noget om billige rejser til og
overnatningsmuligheder i Barcelona og hvad der ellers kan være værd at vide
om byen ?

Jørgen Andresen

Fra : KLAUS BERGH SVENDSEN

Dato : 14-01-01 21:58

Jeg har selv tilbragt en sommeferie på 3 uger dernede. Det er en virkelig
skøn by. Det oser af liv. Bla den tidligere OL by er værd at se, men ellers
er havnen og den gamle bydel værd at se.

mvh

klaus

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 15-01-01 16:52

> [...]
> Er der nogen der kan fortælle noget om billige rejser til og
> overnatningsmuligheder i Barcelona og hvad der ellers kan være værd at

Det er utrolig mye å se i Barcelona. Jeg vil anbefale å ta turistbussene som
går i Barcelona. Det er 2 ringruter (blå og rød). På disse bussene kan man
gå av og på under hele turen, jeg mener det går en buss hvert 15. min.
Bussene stopper på de mest kjente stedene i Barcelona. Når man kjøper
billett til disse bussen får en også rabattbilletter til kjente plasser,
pluss beskrivelse av disse. Man betaler for en eller to dagers tur.

På: http://www.rejsebeskrivelser.dk/ finner du reisebeskrivelse fra
Barcelona.

Jeg har bodd på "Hotel Suizo". Hotellet var "ok", ligger sentralt.
Betalte 600 - 700 for et dobbelt rom. Du finner det på:
http://www.hotelworld.com/nonsubscriber/other/50/retrieve.fcgi?n=s1671

--
På nettsida mi har jeg noen reiserelaterte linker
(turistinformasjoner, div reiseguider etc ). Det kan være mulig at du finner

Torbjørn
www.tr-nett.com

Fra : henningn@my-deja.com

Dato : 15-01-01 19:58

Hej Jørgen:

Hvis det handler om billige flybilletter bør du tjekke Virgin Express -
www.virgin-express.com - de flyver Købenavn - Bruxelles - Barcelona
ganske billigt, men selvfølgelig med en service der svarer dertil.

Og så vil jeg gerne tilslutte mig at Barcelona er en dejlig by - også
god til lange gåture - og glem ikke en tur til Montserrat en gammel
klosterby en times tid uden for Barcelona.

Kig ind på min hjemmeside http://home5.inet.tele.dk/henning - hvis du
vil læse om min tur derned.

Venlig hilsen
Henning

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Jesper Philipp

Dato : 18-01-01 00:14

Generelt er det havnen og den gamle by der trækker, men prøv et bruge en dag
eller to på at opleve den fantastiske arkitekt Gaudis bygningsværker. Det
giver virkelig en på opleveren. Han har bygget flere huse i byen, Sagrada
Familia (domkirken) og en park jeg ikke kan huske hvad hedder.

Hilsen
Jesper