Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvad skal ændres i bios
Fra : Maeg

Dato : 08-11-01 22:17

Hej
Jeg har købt et nyt grafikkort af AGP typen, men det gamle er et PCI kort ,
hvad skal ændres i bios for at det virker??

--
Maeg

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-11-01 08:57

"Maeg" <maeg@maegaard.com> wrote in message
> Hej
> Jeg har købt et nyt grafikkort af AGP typen, men det gamle er et PCI kort
,
> hvad skal ændres i bios for at det virker??

Øhh umiddelbart intet. Der er nogle ting som man kan ændre i BIOS men det er
som oftest tweaking.

Men det lyder som om du ikke er sikker på om du har AGP port på dit
bundkort?

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten

Dato : 09-11-01 10:08

> Jeg har købt et nyt grafikkort af AGP typen, men det gamle er et PCI kort ,
> hvad skal ændres i bios for at det virker??

Har du en Award-bios, skal du finde Integratet Peripherals/Init display first,
som kan stilles til enten AGP eller PCI slot.

Mvh.
Morten

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 09-11-01 17:30

On Fri, 9 Nov 2001 10:07:58 +0100, "Morten" <morten789@hotmail.com>
wrote:

> Har du en Award-bios, skal du finde Integratet Peripherals/Init display first,
> som kan stilles til enten AGP eller PCI slot.

Det er vel kun nødvendigt, hvis man har både et AGP- og et
PCI-skærmkort siddende i maskinen? Ellers er det jo lidt svært at
sætte et PCI-kort i maskinen, da Init Display First vist står til AGP
som standard.

- Thomas