Mobil-operatør
Fra : dePete

Dato : 08-11-01 14:36

Hvordan finder jeg operatøren på et bestemt mobilnr. uden at sende en
sms til telefonen?

Jeg leder efter et sted på nettet, som kan give mig operatøren ud fra
mobilnr.

dePete

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-11-01 16:15

"dePete" <depete@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et sted på nettet, som kan give mig operatøren ud fra
> mobilnr.

Det findes svjv ikke efter nummerportabiliteten trådte i kraft.
www.tst.dk har lister over hvem der har fået tildelet hvilke
nummerserier og www.och.dk holder styr på porterede numre. Der er dog
ingen søgefunktioner

http://www.makr.dk/ - Nu med pop og knæfald for diverse standarder

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 10-11-01 10:59

Men hvad så, når man sender WEBbaserede mails fra f.eks. besked.dk - vil
disse services automatisk kunne finde ud af at route beskeden videre til de
korrekte teleselskaber?

--

Lars Bonnesen
http://lars.eberhardt-bonnesen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-11-01 16:00

Lars Bonnesen skrev:

>Men hvad så, når man sender WEBbaserede mails fra f.eks. besked.dk - vil
>disse services automatisk kunne finde ud af at route beskeden videre til de
>korrekte teleselskaber?

besked.dk sender rigtige SMS-beskeder, og ikke blot en email som mange
andre steder. Når der sendes rigtige SMS-beskeder fungerer de ligesom
de er sendt fra telefonen, altså er svaret ja (for besked.dks
vedkommende).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...