Julebryg-logo?
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-11-01 12:30

Hej.

Er der ikke et sympatisk menneske, der, i disse alting-koster-tider,
vil sende mig et Tuborg Julebryg-logo!? :)

Jeg har fået ny telefon og mit gamle kabel passer derfor ikke længere.
Øv.

MVH
Henrik Koksby Hansen
+45 51844407

Fra : Mark Beaumont

Dato : 08-11-01 13:00

"Henrik Koksby Hansen" <kaptajnen@koksby.dk> skrev
> Er der ikke et sympatisk menneske, der, i disse alting-koster-tider,
> vil sende mig et Tuborg Julebryg-logo!? :)

Det er gratis på http://www.mobital.dk

Vh Mark

Fra : Michael Jensen

Dato : 08-11-01 21:12

Ja men ligemeget hvilket brugernavn man vælger er der en der hedder det,
eller er jeg den eneste der er uheldig??

/Mic

Mark Beaumont <beaumont@os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9sds4u$5od$1@news.cybercity.dk...

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 09-11-01 01:21

det er dig der er uheldig... jeg har lige registreret mig i ét forsøg...

Fra : Mark Beaumont

Dato : 09-11-01 03:13

"Michael Jensen" <mic@inbound.dk> skrev
> Ja men ligemeget hvilket brugernavn man vælger er der en der
> hedder det, eller er jeg den eneste der er uheldig??

Det må være dig der er uheldig, prøv at være lidt mere opfindsom

Vh Mark

PS: Vær opmærksom på, at når din Outlook Express bruger Sv: i
svar, så kan en stor del af gruppens brugere ikke se dit indlæg.